Ta chansen och bli vår nya medicinska sekreterare!

Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Administrativa enhet / Administratörsjobb / Göteborg
2016-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ta chansen och bli vår nya medicinska sekreterare!" (publicerad 2016-11-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Administrativa enhet i Göteborg

Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.

Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.

Vill du vara med och utveckla den vårdadministrativa professionen framåt och arbeta i ett positivt arbetsklimat med bra samarbete hälsar vi Dig välkommen!

Om vår verksamhet

Den administrativa enheten är organiserad i en egen professionell linje och består av läkarsekreterare och kanslister med arbetsplats på vårdavdelningar och i öppenvård.

Administrativa enheten är en grupp på drygt 30 medarbetare som finns utplacerade på olika avdelningar och mottagningar inom verksamheten.

Publiceringsdatum
2016-08-19

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innebär i huvudsak journaldokumentation och sedvanliga arbetsuppgifter kring detta. Hantering av post samt övrig administration ingår till viss del. Enheten samarbetar med Kontaktpunkten.

Vem söker vi?

Till denna tjänst söker vi dig med vårddokumentationsutbildning och kunskap i Melior, MedSpeech samt ELVIS. Som person är du serviceinriktad och har ett gott bemötande, god samarbetsförmåga, är flexibel och noggrann. Vi förutsätter att du kan arbeta självständigt samt att du är professionell i din yrkesroll. Starkt meriterande är viljan och modet att våga prova nytt och ta ansvar. Viktigt är också att arbeta "över gränser" vid behov. Vårt mål är, att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla aktivt tar ansvar.

Vi ser framemot din ansökan!

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-02
Ange följande referens när du ansöker: 2016/4875
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef, Ulrika Wedberg 031-342 83 98

Facklig kontakt
Vision, Niki Blomqvist niki.blomqvist@vgregion.se

Företag
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Administrativa enheten

Adress
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Administrativa enheten
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal

Kontorsadress
HR-servicecenter, Torggatan 1 A

Jobbnummer
3001625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Administrativa enhet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Medicin, Administrativa enhet: