Swedish Office Consulting AB - Upphandlare
Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Stockholm,
Botkyrka eller i
hela Sverige Swedish Office Consulting söker erfaren Upphandlare inom flera olika upphandlings områden.
Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad i tre områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter och IT-konsulter.
I takt med att vi får in nya kunder där vi är vi ramavtalsleverantörer och vår verksamhet växer, så är vi nu ute efter att anställa upphandlare som är intresserad av att arbeta som upphandlingskonsult inom något av områdena så som varor, tjänster, IT, entreprenad och övriga områden. Tjänsten innebär att erbjuda våra kunder stöd vid upphandling.
Bli en del av vårt team så får du vara med om en spännande tillväxtresa med konkurrenskraftiga anställningsvillkor.
Publiceringsdatum2018-02-21ProfilI första hand söker vi dig som har erfarenhet av att självständigt genomföra upphandlingar enligt LOU/LUF (offentlig sektor).
För att lyckas i ditt arbete bör du kunna arbeta självständigt och vara drivande i upphandlingsprocessen. Du är en engagerad och nyfiken person med integritet som vågar ta initiativ. Vidare är du även strukturerad, analytisk och noggrann i ditt arbete. Du bidrar med positiv stämning och har en god samarbetsförmåga.
Kvalifikationer• Akademisk utbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom upphandling och/eller inköp.
• Minst tre års praktisk erfarenhet av LOU/LUF och upphandling.
• God förmåga att formulera dig på svenska i tal och skrift.
• Erfarenhet av upphandling inom något av områden varor, tjänster, IT, Entreprenad eller övriga områden
För mer information så kika in på vår hemsida:
www.swedishoffice.seVälkommen med din ansökan!
Swedish Office Consulting AB
Erfaren upphandlare inom något av områden varor, tjänster, IT, entreprenad eller övriga områden.
Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs över hela landet. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn. Verksamheten är uppdelad i tre områden; inköpskonsulter, upphandlingskonsulter och IT-konsulter.
Varaktighet, arbetstid
Fastanställning
ErsättningMånadslön
Friskvårdsbidrag
Bonus
Tjänstepension
Övrig informationSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-19
Ange följande referens när du ansöker: Upphandlare
FöretagSwedish Office Consulting AB
AdressSwedish Office Consulting AB
Västertorpsvägen 135
12944 Hägersten
KontorsadressVästertorpsvägen 135
Jobbnummer 3978342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.