Sveriges Bästa Arbetsplats Söker Quality Associates
Key Solutions AB / Administratörsjobb / Västerås
2015-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sveriges Bästa Arbetsplats Söker Quality Associates" (publicerad 2015-02-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige KeySolutions har blivit utsedda till en av Sveriges och Europas bästa arbetsplatser flera år i rad av Great Place to Work Institute. Företaget består idag av ca 100 fantastiska medarbetare som bearbetar marknaden utifrån våra moderna, fräscha och unika kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö och Västerås. Vi arbetar i en nytänkande miljö med korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Företaget består av engagerade och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet!
Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Key Solutions anställer nya medarbetare i takt med att verksamheten växer. Vi söker nu medarbetare till vår Quality assurance-avdelning. Din primära arbetsuppgift kommer vara att kvalitetssäkra våra uppdragsgivares kunder per telefon men du kommer även att få hjälpa till med övriga administrativa sysslor och för dig som är driven finns fantastiska karriärmöjligheter. Vi strävar alltid efter att hitta nya lösningar för att effektivisera vårt arbete och säkerställa högsta kundnöjdhet. Brinner du för service och nöjda kunder? Vill du vara en del av ett team i världsklass? Då är du rätt person.
Publiceringsdatum2015-02-11KvalifikationerDu är utåtriktad, älskar att träffa nya personer och har en bra samarbetsförmåga. Du ser lösningar istället för problem, är tävlingsinriktad och målmedveten. Du gillar att arbeta i högt tempo och mot högt uppsatta mål. Du är en god kommunikatör som behärskar svenska språket mycket väl i både tal och skrift, och du har lätt för administrativa uppgifter.
Kompetens och personliga egenskaper:
• Du är en van datoranvändare och har lätt för att lära dig nya system.
• Du är öppen, kostnadsmedveten och flexibel.-Du har lätt för att skapa kontakter och besitter en hög social kompetens.-Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut.-Du är energisk och älskar utmaningar.-Tidigare erfarenhet från kundservice eller sälj är meriterande.
Tjänsten är placerad på Key Solutions huvudkontor i centrala Västerås.
Arbetstider och omfattningHeltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKey Solutions
jobb@keysolutions.seFöretagKey Solutions AB
AdressKey Solutions AB
Munkgatan 20 D
72212 Västerås
KontorsadressMunkgatan 20 D 722 12, Västerås
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2161517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.