Supporttekniker till Duells
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-03-23FöretagetDuells är ett grossistföretag inom koncernen Moteo som förser sina återförsäljare med reservdelar och tillbehör till motorcyklar, mopeder, cyklar, snöskotrar och ATV. De har över 2000 återförsäljare placerade i Skandinavien och ett sortiment på över 22 000 produkter. De är 65 anställda varav 20 personer sitter på huvudkontoret i Göteborg. Som kundsupport ingår du i ett team med två personer som samarbetar och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Duells står inför utveckling och expansion och söker dig som vill vara en del av teamet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker kommer du att supporta cirka 20 interna användare med olika typer av IT-ärenden. Detta innefattar användarsupport för Windows, datorer och nätverk. Du arbetar även med backup, säkerhetshantering och systemövervakning. Dina arbetsuppgifter är utmanande och den ena dagen är inte den andra lik. IT-avdelningen arbetar enligt SCRUM-metodiken och består av tre personer. Uppdraget sträcker sig minst sex månader med god möjlighet till förlängning.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning med teknisk inriktning
• Några års erfarenhet av supportarbete
• Kunskaper inom antigen Windows, SharePoint och SQL
• Det är meriterande med erfarenhet av Axapta, Dynamics samt erfarenhet av olika affärssystem, kod och script
Vi tror att du som söker är en person som har en väl utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och driver dina processer framåt då det är viktigt för dig att leverera det som utlovats. Vidare har du enkelt för att handla och agera snabbt och trivs med ett högre tempo.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: support, tekniker, supporttekniker, teknisk support, klienthantering, användarsupport, IT, Windows, Windows 365, SharePoint, AX, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse, Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Larsson 08-40024050
camilla.larsson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2742327
Observera att sista ansökningsdag har passerat.