Supporttekniker / teknik / support till tekniskt universitet
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-09-28FöretagetVi söker för kunds räkning en supporttekniker till ett av Europas ledande tekniska universitet. Tillsammans med näringsliv och samhälle arbetar universitet för hållbara lösningar på några av mänsklighetens största utmaningar så som klimatförändringar, urbanisering och framtidens energiförsörjning. På universitetet ligger fokus på både utbildning och forskning inom naturvetenskap och klimatet präglas av innovation.
Som supporttekniker sitter du i universitetets angenäma lokaler centralt i Stockholm med goda kommunikationer. Arbetet sker under kontorstid och uppdraget löper från december 2018 till juni 2019 med god chans till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker är dina arbetsuppgifter fortlöpande administrativa och i viss mån tekniska uppgifter relaterade till produktförsörjning inom IT området. Du ansvarar för rådgivning, beställning, mottagning, samordna installationer och eventuellt hantera utleveranser av hårdvara inom organisationen. Vidare utför du även registrering i flertal system. En del av arbetet infattar mottagning och leverans av produkter vilket innebär att tunga lyft förekomma.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av IT support
• God kunskap om Exchange, Outlook och/eller andra mailklienter
• Kunskap om nätverk och skrivare
• Erfarenhet av Windows 7/10, Mac och Linuxmiljö
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Vi söker dig som trivs med att arbeta i en supporterande roll där du hjälper dina kollegor inom företaget att komma vidare med sina problem. För att trivas i rollen är du serviceinriktad, kommunikativ och social person som drivs av att hjälpa andra.
Övrig information:
Start: 1 december 2018
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, support, tekniker, supporttekniker, teknik, helpdesk, IT-tekniker, felsökning, nätverkskommunikation, applikationer, Windows 7/10, Mac, Linux, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinn Eiman Larsson
linn.eiman@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4372513
Observera att sista ansökningsdag har passerat.