Supporttekniker
Opensolution Nordic AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Opensolution Nordic AB i Stockholm,
Göteborg,
Tjörn eller i
hela Sverige I din uppgift ligger att ta hand om kunders frågor, lösa tekniska problem och skapa en trygghet i användandet av våra system. Vi hanterar bland annat kritisk information såsom kontantbetalningar och kontokortstransaktioner till banker. Detta ställer höga krav på struktur, noggrannhet och social förmåga. Du kommer att hantera såväl kunder som återförsäljare. Ett gediget intresse för IT och datalösningar i stort ser vi som självklart. Du behöver dessutom ha goda kunskaper inom windowsmiljöer. Vi erbjuder dig en plats i ett utvecklingsfokuserat bolag inom en snabbrörlig och spännande bransch. Ständig kundkontakt ger varierande utmaningar och erbjuder direkt återkoppling på väl utfört arbete. Kunderna finns inom en rad olika branscher i främst Sverige, Danmark och Norge. Kvalifikationer Den vi söker har flera års erfarenhet av teknisk support inom IT-segmentet, är noggrann och strukturerad med stor förståelse för teknisk felsökning av IT-produkter. Du känner en yrkesstolthet och är mån om att utföra ett korrekt arbete och att ge en god service och återkoppling till kund. Då dina uppgifter direkt påverkar våra kunders drift och användarupplevelse är vi mycket måna om att finna rätt person för tjänsten. God svenska och engelska i såväl tal som skrift är krav.
Publiceringsdatum2016-08-23KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
magnus.oxenwaldt@opensolution.seKontaktMagnus Oxenwaldt, CCO 0304-667736 (Växel)
magnus.oxenwaldt@opensolution.seFöretagOPENSOLUTION NORDIC AB
AdressOPENSOLUTION NORDIC AB
17145 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3008817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.