Supporttekniker

Can Communication IT Support AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2009-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker" (publicerad 2009-11-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Can Communication IT Support AB i Stockholm

CanCom IT-Support arbetar med kompetensförstärkning till IT-avdelningar och som underleverantör av IT-konsulter till våra samarbetspartners.
Vår främsta kompetens är att finna rätt person för varje uppdrag. För att lyckas med detta präglas vi av ett konsekvent utifrån och in perspektiv på hela vår verksamhet. Vi måste först förstå vår kunds vardag och vilken roll vår personal skall ha för att sedan kunna presentera en passande profil.
Vår styrka är att vi hela tiden ser på oss själva med våra kunders kritiska ögon. Detta gör att vi hela tiden tvingar oss själva att stå på tå och utveckla såväl våra konsulters kompetenser som våra rutiner och vårt förhållningssätt till våra uppdragsgivare. Detta kritiska synsätt har lett fram till ett företag som har kompetens, engagemang och flexibilitet som sina ledord. Något som naturligtvis gagnar oss själva men framför allt våra uppdragsgivare.
CanCom IT-Support AB ingår i DC-gruppen tillsammans med Data Communication & Software, Kabeldragarna och DocCom.
Just nu söker vi duktiga konsulter till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm.
Hör du till dem som gillar omväxling, att ge service, nya utmaningar, miljöombyte och att träffa nya människor? Då skall du söka anställning som IT-konsult hos oss.
Vi söker just nu
Supportpersonal till våra kunder.
• Kompetens inom telefonsupport
• Dokumenterad kunskap och erfarenhet inom Cisco, Windows och MS Office.
• Ärendehantering/Ärendehanteringssytem gärna ARS Remedy
Vi ser gärna att du har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Ett krav är att du talar och skriver svenska obehindrat samt behärskar engelska flytande i tal och skrift.
 Specifik kompetens
• Har arbetat i en IT Helpdesk i minst 1år
• Har utbildning inom IT området
• Har ett brinnande intresse för IT och vill arbeta dig uppåt
Personliga Egenskaper
• Du som söker är ung, glad och positiv med blicken framåt
• Du är noggrann
• Du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften
• Du är intresserad av att ge användare hjälp och har en väl utvecklad servicekänsla

Publiceringsdatum
2009-03-16

Arbetstider och omfattning
Heltid/Projekt/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön enl. ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-20
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jenny Wensberg, 08-442 13 13

Företag
Can Communication IT Support AB

Adress
Can Communication IT Support AB
Box 10046
12126 STOCKHOLM-GLOBEN

Jobbnummer
418443

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Can Communication IT Support AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Can Communication IT Support AB: