Supportspecialist med lönekompetens och erfarenhet från detaljha

Hogia Handelssystem AB / Ekonomiassistentjobb / Stenungsund
2017-07-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportspecialist med lönekompetens och erfarenhet från detaljha" (publicerad 2017-08-10) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Handelssystem AB i Stenungsund

Är du en serviceinriktad problemlösare med kunskaper om lön?

Vill du arbeta med support och konsultationer av våra HR-produkter?

Nu har du chansen att få bli en del av vår supportorganisation som arbetar mot detaljhandeln!

Hogia Handelssystem AB

Hogia Handelssystem AB, ingår i Hogiagruppen och erbjuder administrativa lösningar anpassade för handelsbranschens behov.

Vi har lång erfarenhet av våra kunders arbetsflöden och en djup kompetens i hur branschen fungerar.

Hogia är en kunskapsintensiv koncern som sätter individen och personlig utveckling i fokus och erbjuder en småskalig miljö präglad av entreprenörskap.

Publiceringsdatum
2017-07-04

Om tjänsten
Du kommer att arbeta med support av våra HR-produkter så som lön, resa, Personal och Avikelsehanteringsssystem genom daglig kontakt med kund via telefon, mail och direktuppkopplingar mot kunden. I ditt arbete ingår även konsultationer så som utbildningar och demonstrationer, vilka kan utföras antingen hos kund eller via webben.

Du förväntas också arbeta proaktivt för att underlätta och hjälpa våra kunder i sitt arbete i programmen, genom exempelvis kundträffar och dylikt.

För att kunna ge våra kunder bästa tänkbara service krävs det att vi som jobbar här ständigt håller oss uppdaterade med den senaste utvecklingen inom vårt kompetensområde och våra produkter. Därför arbetar vi kontinuerligt med utbildning, kompetensutveckling och tar hjälp av varandra inom bolaget, såväl som av den breda kompetens som finns inom Hogia-gruppen.

Vi hoppas att just du tycker att det låter spännande och vill bli en viktig del i vårt team.

Är du vår nya kollega?

Du har erfarenhet av arbete med löneadministration och/eller utbildning inom HR/lön. Vi ser också gärna att du har någon form av branschkompetens inom detaljhandeln, men det viktigaste är att du är nyfiken, resultatinriktad, lyhörd och kommunikativ, samt att du tycker om både problemlösning och att arbeta med service - precis som vi!

Att arbeta hos oss

Vi jobbar långsiktigt i allt vi gör, när vi utvecklar produkter och i relation till våra medarbetare och kunder. Vi tror att vi presterar bäst när vi är raka och tydliga i vår kommunikation och våra ansvarsområden, att vi vågar ta för oss men även att be om hjälp. Vi arbetar systematiskt med utbildning, uppföljning och coachning och lär av varandra i en prestigelös miljö. Vi hjälps åt helt enkelt. Så har vi gjort sedan starten för 36 år sedan. Idag är vi 600 medarbetare och ska bli 700 år 2020. Vill du vara med på vår spännande resa?

Vill du veta mer om den här tjänsten, och stämma av om det skulle kunna vara rätt steg för dig, eller helt enkelt vill veta mer om hur det är att arbeta på Hogia, så tveka inte att höra av dig.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan redan så snart som möjligt.

Följ oss i sociala medier för att få en inblick i vår vardag.

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration.

Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor.

I Hogiagruppen finns 27 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna.

Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 600 medarbetare.

Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-06
Ange följande referens när du ansöker: 2017/70
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mimmi Cromberger, Rekrytering mimmi.cromberger@hogia.se

Företag
Hogia Handelssystem AB

Adress
Hogia Handelssystem AB
Hakenäs 101
44447 Stenungsund

Kontorsadress
Hakenäs 101

Jobbnummer
3590646

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Handelssystem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Handelssystem AB: