Supportpersonal, norska, danska eller finska

Helpdesk Datasupport AB / Supportteknikerjobb / Borlänge
2009-06-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportpersonal, norska, danska eller finska" (publicerad 2009-08-03) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Helpdesk Datasupport AB i Borlänge

Vi söker supportpersonal som talar och skriver på norska, danska och/eller finska. Du ska ha en positiv attityd, vara noggrann, ta ansvar och ha en mycket god känsla för service och kvalité. Du ska även kunna tala och skriva på engelska. Vi värdesätter egenskaper som social kapacitet och förmåga att meddela lösningar på ett lättförståeligt sätt via telefon. Det är en fördel om du också talar svenska.
Vi söker dig som har kunskap, erfarenhet av och intresse för: Windows XP, konfigureringar av hård och mjukvara, MS Office, nätverk, felsökning av hårdvara, bredband, kringutrustning, hemelektroniska produkter, vitvaror mm.
Arbetet består av att hjälpa våra uppdragsgivares kunder via telefon med sin produkt och att ge information av olika slag. Du arbetar från vårt supportcenter i Borlänge eller i Köpenhamn (Danmark).
Vi som jobbar i Sverige är ett sammansvetsat team på ca 90 anställda. Vi letar främst efter människor som är självlärda, människor som har ett brinnande intresse för datorer, hemelektronik och problemlösning. Du gillar när det händer saker och Du tycker om att arbeta med människor. Du tycker om att dela med dig av din kunskap och Du skulle trivas med att arbeta via telefon.
På Helpdesk har vi en platt organisation med korta beslutsvägar vilket ger utrymme för den flexibilitet som kunderna i dagens snabbrörliga IT-marknad ofta kräver. För dig innebär det att Du alltid kan diskutera och vädra dina synpunkter direkt med beslutsfattare.
Schemalagd arbetstid, öppettider vardagar 9-18 eller 8-22 alla dagar.
Arbetet inleds med en introduktionsutbildning på 2-3 veckor (betald) i Borlänge.
Ansökan inkl. en CV och referenser gör du via e-post.
Beskriv dina språkkunskaper (enbart nordiska språk + engelska), tekniska kunskaper/erfarenheter/intressen, om du har praktisk erfarenhet av support och om du har erfarenhet av att kommunicera via telefon. Kom ihåg att lämna telefonnummer som du kan nås på under s.k. kontorstid.
Helpdesk Datasupport AB
Box 966
781 29 BORLÄNGE
E-postadress: jobb@helpdeskdata.se

Publiceringsdatum
2009-06-26

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Provanställning 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@helpdeskdata.se

Företag
HELPDESK DATASUPPORT AB

Adress
HELPDESK DATASUPPORT AB
BOX 966
78129 BORLÄNGE

Kontorsadress
HANTVERKARGATAN 4
BORLÄNGE

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0243-213800
E-postadress: jobb@helpdeskdata.se

Jobbnummer
473683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Helpdesk Datasupport AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Helpdesk Datasupport AB: