Supportmedarbetare till Customer Success Team
Questback Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2009-05-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportmedarbetare till Customer Success Team" (publicerad 2010-12-10) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Questback Sweden AB i Stockholm Questback är en ledande aktör i Europa inom område Enterprise Feedback Management. Vi hjälper företag och organisationer att framgångsrikt hantera och agera på affärskritisk feedback från kunder och personal. Vår ledande webbaserade plattform används av fler än 3.000 företag runt om i Europa. Vi finns idag i 16 länder och har under flera år fått utmärkelser såsom Gasellföretag, Superföretag, Deloitte Fast 50 och Deloitte Fast 500 för vår snabba tillväxt. I Sverige är vi ett trettiotal medarbetare på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Till vårt kontor vid Hötorget i centrala Stockholm söker vi nu ytterligare en duktig medarbetare till vårt Customer Success Team.
Beskrivning av tjänsten
Du kommer att ingå i vårt Customer Success Team, som först och främst arbetar med kundrelationer. Vår uppgift är att se till att våra kunder alltid är nöjda och glada och vi är alltid inställda på att lösa problem med största möjliga service och leende. Din roll skulle innebära att bistå med kvalificerad support, där produktinformation, felsökning, instruktioner och dokumentation ingår. Som supportmedarbetare kommer du tillsammans med dina kollegor att huvudsakligen arbeta med kundsupport via telefon och e-post.
För rätt person finns det på sikt goda möjligheter att bland annat ansvara för utbildningar och vidareutvecklas inom företaget.
Publiceringsdatum2009-05-14KvalifikationerVi söker en person som har IT-bakgrund. För att passa i rollen ska du vara glad, positiv, pedagogisk och tycka om att prata inför grupp. Du ska kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift, även på engelska. Det är viktigt att du har god förståelse för hur IT-miljöer är uppbyggda samt att du har goda kunskaper i HTML.
Vi värdesätter om du har goda kunskaper i Excel. Förutom detta uppskattar vi om du är självgående, tålmodig och initiativrik.
Meriterande
Det är meriterande om du har kunskap inom statistik och undersökningar.
Låter det intressant?
I så fall är du välkommen att snarast skicka in din ansökan samt CV till
jobb@questback.seOm du har frågor angående tjänster är du välkommen att ringa Mia Jedborn, ansvarig för Customer Success Team i Sverige, på telefon: 08-440 88 00
Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person. Besök oss gärna på:
www.easyresearch.se eller
www.questback.seVälkommen att börja jobba i vårt glada gäng!
Vänliga hälsningar
Questback Sweden AB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-05
Ange följande referens när du ansöker: QBS09
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@questback.seKontaktMia Jedborn, Ansvarig för CST, 08-4408800 (Tel),
mia@questback.seFöretagQuestback Sweden AB
AdressQuestback Sweden AB
DROTTNINGG 78
11136 STOCKHOLM
KontorsadressDROTTNINGG 78
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4408800
Jobbnummer 450168
Observera att sista ansökningsdag har passerat.