Support Tjänsteadministration

NetOnNet AB / Kontorsjobb / Borås
2017-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support Tjänsteadministration" (publicerad 2018-09-12) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Varberg eller i hela Sverige

Världens bästa elektronik kommer direkt från lagerhyllan. Vår affärsidé är lika enkel idag som när vi startade 1999 ? att sälja hemelektronik till lägre priser än vanliga butiker. Från början fanns vi endast på Internet och sålde våra produkter direkt från lagerhyllan. 2001 kompletterades nätförsäljningen med våra Lagershopar där du handlar till samma låga priser som på nätet. NetOnNet säljer både egna och välkända varumärken. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, datorer, mobiltelefoner och mycket mer. Vi är ca 700 engagerande medarbetare i Sverige och Norge, med huvudkontor i Viared utanför Borås och befinner oss i en riktigt spännande fas med stort fokus på framtiden.

Vi söker dig som ska supportera och stödja produktavdelningen med de dagliga operativa uppgifterna.

Ditt uppdrag blir att säkerställa att sortimentet inom tjänster är uppdaterat i samtliga våra försäljningskanaler. Du ska samordna information och erbjudande på vår hemsida tillsammans med marknadsavdelningen och du kommer även att koordinera och supportera gällande interna frågor samt säkerställa att våra rutiner efterföljs.
Du kommer att arbeta som en länk mellan affärsområdet och den tekniska samt konceptuella lösningen där flertalet av företagets avdelningar inkluderas.


Vi söker dig som har en akademisk utbildning med inriktning mot handel eller annan eftergymnasial utbildning alternativt motsvarande kompetens. Att du har erfarenhet inom ekonomi och av liknande arbete är meriterande. Det är även meriterande om du har arbetat med tjänsteleverantörer såsom operatörer.

Vi ser också att du har:
• Förståelse av ekonomiska avstämningar
• Förmåga att planera och optimera processer
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Goda kunskaper i Office program

Som person är du kommunikativ, drivande och engagerad. Du har en förmåga att hantera flertal processer samtidigt och du gör det briljant. Din strukturella talang och din noggrannhet är personliga egenskaper som du värderar högt. Du är en även prestigelös lagspelare som tycker om att samarbeta med både medarbetare och externa leverantörer.

Vi erbjuder ett mycket stimulerande arbete i ett av Sveriges mest expansiva hemelektronikföretag. Låter detta som en tjänst för dig? Sök nu och beskriv varför vi ska anställa just dig.

Placering: Huvudkontoret i Viared, Borås
Tillträde: Omgående
Typ av anställning: Tillsvidare, med en inledande provanställning på 6 månader
Ansökningstid: Sista ansökningsdag är den 22/10. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Har du frågor gällande tjänsten kontakta Roberto Pozzi, Interim Affärsområdeschef, på roberto.pozzi@netonnet.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-03

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Roberto Pozzi roberto.pozzi@netonnet.com

Företag
NetOnNet AB

Adress
NetOnNet AB
Företagsgatan 69
50464 Borås

Kontorsadress
Företagsgatan 69

Jobbnummer
3730887

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetOnNet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet AB: