Support till Servicedesk
Experis Sverige / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Att jobba som konsult passar inte vem som helst. För att trivas i vårt team behöver du gilla utmaningar och att möta nya kulturer, nya människor och nya uppdragsgivare. Kanske är du en person som tröttnar på att ha samma resväg till och från jobbet varje dag och som drar djupa suckar när samma arbetsuppgift återkommer för ofta. Eller så kräver du bara lite mer och vill ha ett jobb där du får utlopp för alla dina idéer och kunskaper. Ett jobb där du kommer till din rätt helt enkelt!
För kunds räkning söker vi nu Servicedesk Support
I och med den höga lösningsgrad som vår kund har på sina ärenden, ser vi gärna att du har en bred och teknisk kompetens. Har du erfarenhet av supportverksamhet, förändringsarbete, samt ITIL sedan tidigare är detta mycket meriterande. Du bör vara väl förtrogen med ett processorienterat arbetssätt.
Specifik kompetens du behärskar:
Operativsystem Windows 7 och Windows XP, Office 2007 och 2010.
Du ska ha eftergymnasial utbildning inom IT-tekniskt område, alternativt motsvarande kunskaper som vi bedömer som likvärdiga. Utbildning och god arbetserfarenhet av Microsofts operativsystem Windows XP och Windows 7.
Publiceringsdatum2011-12-28Dina personliga egenskaperSom person är du självgående, ansvarstagande, stresstålig, flexibel och serviceinriktad. Du har god förmåga att prioritera rätt saker, samt bra dokumentationsförmåga. Du har även ett affärsmässigt tänk och en god kommunikativ förmåga, tycker om att jobba med människor, och prata i telefon. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
Tillsättning av uppdraget sker så fort vi hittat rätt person, intervjuer och anställningar kommer att ske löpande med start omgående, så tveka inte med din ansökan.
Varför ska du välja Experis IT som arbetsgivare?
Det finns många anledningar till varför man väljer att arbeta som konsult hos Experis. Många vänder sig till oss när de känner att de fastnat i en viss bransch eller när de vill bredda, eller fördjupa, sina erfarenheter för att ta sig vidare i karriären. Andra motiveras av variationen vi erbjuder. Eller av att kunna dela med sig av sina expertkunskaper eller ledaregenskaper där de gör bäst nytta för tillfället.
Därmed inte sagt att konsultrollen hos oss bara är korta utryckningar. Vi erbjuder både långa och korta uppdrag och många av våra konsulter identifierar sig lika mycket med sin uppdragsgivare som med oss. Däremot behöver de aldrig känna att de sitter fast, möjligheten att byta bransch eller inriktning finns alltid till hands.
Välkommen in med din ansökan!
Med Vänlig Hälsning/
Amanda Blom
Researcher Experis IT
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Blom, 0702773178
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1116511
Observera att sista ansökningsdag har passerat.