Support Manager till Jeeves | Stockholm

Jeeves Information Systems AB / Chefsjobb / Stockholm
2017-05-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support Manager till Jeeves | Stockholm" (publicerad 2017-06-08) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Stockholm, Jönköping, Växjö, Borås, Göteborg eller i hela Sverige

Har du vana att leda supportteam och redo för nästa steg i karriären? Ta då chansen att arbeta tillsammans med oss på Jeeves! Vi letar nu efter en Support Manager till vårt kontor i Stockholm, det är en ny roll på Jeeves där du får möjlighet att vara med att forma och utveckla rollen.

Låt Jeeves bli platsen där du fortsätter din karriär!



Ansvarsområden

Leda ett team av supportkonsulter för att säkerställa vår fortsatta leverans av högkvalitativ support till våra kunder.
Arbetet består främst av att coacha och motivera personalen, fördela arbetsuppgifter och besvara supportfrågor samt eskalera ärenden och själv delta i det dagliga arbetet med ärenden.
Ansvarig för implementering och utveckling av processer inom supportteamet.
Uppföljning av budget och verksamhetsplan.
Nära samarbete med andra avdelningar så som konsult, sälj, produkt och R&D.
Ansvarig för 11 supportkonsulter utspritt på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping.



Erfarenhe
Förutom att du brinner för ledarskap vill vi även att du:

Har minst 3 års erfarenhet som chef eller teamledare.
Har ca 5 års erfarenhet av implementering, utbildning eller support av Jeeves ERP.
Är en skicklig kommunikatör och har god problemlösningsförmåga.
Har relevant universitet- eller högskoleutbildning

Vi är en internationell organisation med engelska som koncernspråk, det är därför mycket viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande.

Sök tjänsten redan idag!
Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person. Varmt välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-05-15

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Angelica Louropoulos angelica.louropoulos@jeeves.se 070-480 18 68

Företag
Jeeves Information Systems AB

Adress
Jeeves Information Systems AB
KUNGSBRON 1
11122 Stockholm

Kontorsadress
KUNGSBRON 1 , Stockholm

Jobbnummer
3499847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jeeves Information Systems AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jeeves Information Systems AB: