Supply Planners till internationellt företag

Jurek Bemanning Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Järfälla, Sundbyberg eller i hela Sverige

Jurek Bemanning Sverige AB

Publiceringsdatum
2014-03-18

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu flera Supply Planners för ett nytt uppdrag på minst 12 månader till vår kund i Södertälje, med start den 1:a maj. Du kommer att tillhöra en grupp vid namn Global External Sourcing (GES) som är ansvarig för inköp och leverans av externt tillverkade produkter i vår kunds nätverk. Som Supply Planner kommer du att ha det operativa ansvaret för leverans från en eller flera leverantörer till kunderna. Du kommer på så sätt dagligen arbeta med att kommunicera kring order, leveransplaner, prognoser, lagernivå osv. för att fatta rätt beslut och prioriteringar med kund och leverantör i fokus. I rollen ingår också att arbeta aktivt med praktisk problemlösning och ständiga förbättringar i tvärfunktionella team. Arbetet utförs i en global miljö, med starkt fokus på tvärfunktionellt samarbete med andra roller som Supply Chain Leads, Tactical Planners, Supply Planners, Packaging Coordinators och Supplier Relationsship Managers.

Huvudsakliga ansvarsområden är:
• Planera leverans av produkter i linje med kundens efterfrågan och lagernivå
• Processen kring kundorder
• Vara främsta kontaktperson till leverantörer/kunder kring efterfrågan
• Bygga och utveckla effektiva relationer och projekt
• Ansvara för att ta fram och rapportera KPI:er
• Aktivt medverka i GES olika projekt
• Arbeta med problemlösning och förbättring
• Informera och vägleda för att stödja produktförsörjningskedjan med planering, leverans, riskhantering, resursplanering och produktkalkylering/budgetering
• Arbeta med förändringshanteringsprocesser för förpackningsmaterial

Vem är du?
Vi söker dig med examen i företagsekonomi, logistik, teknik eller motsvarande, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Rollen kräver att du är flytande i engelska, både muntligt och skriftligt. Du har en mycket god kommunikationsförmåga, kan ta effektiva beslut trots ofullständiga uppgifter och är resultatorienterad. Det är viktigt att du klarar av att på ett tydligt sätt kommunicera med intressenter och säkerställa överenskommelse.

Du erbjuds
Uppdraget startar 1:a maj och är ett uppdrag på minst 12 månader. Hos vår kund är de stolta över att ha en unik arbetsplatskultur som inspirerar innovation och samarbete. Här ska de anställda kunna uttrycka olika idéer, känna sig uppskattade och belönas för sin kreativitet. Kunden sitter i Södertälje.
För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Sjöström på 070-972 14 70 alternativt malin.sjostrom@jurekbemanning.se . Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se . Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Start:
1/5 2014

Ersättning
Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag
Snarast, vi går igenom ansökningarna löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-03-28
Ange följande referens när du ansöker: 1960
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Sjöström 0709-721470 malin.sjostrom@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Bemanning Sverige AB

Adress
Jurek Bemanning Sverige AB
Biblioteksgatan 11
11146 STOCKHOLM

Jobbnummer
1812279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Bemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB: