Supply Chain Coordinator med SAP-kunskaper

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår kund söker vi nu en Supply Chain Coordinator med god kommunikationsförmåga. Vår kund tillhandahåller kontorsteknik och tjänster som hjälper företag att bli effektivare och att utnyttja sina möjligheter. Hela organisationen är inriktad på praktiska och nyskapande företagslösningar.

Tjänsten
I tjänsten som Supply Chain Coordinator är du initialt anställd av Placera Personal och uthyrd till kundföretaget i tre månader. För rätt person finns goda möjligheter till att bli övertagen och anställd av kunden. Du kommer att arbeta på huvudkontoret i Sollentuna och ingå i ett nordiskt och europeiskt team.

Publiceringsdatum
2012-03-12

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Supply Chain Coordinator har du följande arbetsuppgifter:

• Administration kring operativ inköpssupport i den nordiska regionen
• Arbete i SAP
• Underhållning av data som finns i systemet

Kvalifikationer
För att passa i rollen som Supply Chain Coordinator ser vi att du har:

• Akademisk utbildning är meriterande
• 3-5 års arbetslivserfarenhet där du har jobbat mot många interna stake holders
• Kunskap om/erfarenhet av hela värdekedjan (Supply Chain)
• Erfarenhet av SAP är ett krav
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Stort IT-intresse
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift är ett krav då du rapporterar till engelsk chef

För att arbeta som Supply Chain Coordinator hos vår kund är det viktigt att du besitter en stor kommunikations- och samarbetsförmåga. Tjänsten kräver också självständighet i arbetet och förståelse för komplexa processer samt att man förstår värdekedjan (Supply Chain). Rollen är mycket operativ och vi söker dig som är driven, initiativrik och har lätt att samarbeta med andra.

Vill du jobba på ett seriöst företag med stora utvecklingsmöjligheter som satsar på sin personal? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstider och omfattning
Heltid/3 mån med chans till förlängning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Bexelius, 08-586 22 719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1183367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: