Studerande rekryteringskonsult till Insitepart!
Insitepart AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Insitepart AB i Jönköping,
Vaggeryd,
Nässjö,
Haninge,
Värnamo eller i
hela Sverige Skulle du beskriva dig själv som driven, organiserad och flexibel? Är du idag studerande på högskola och intresserad av att fördjupa dina kunskaper inom rekrytering och administration? Läs då vidare för då kan tjänsten som timanställd rekryteringskonsult vara något för dig!
Dina arbetsuppgifter och profil
Insitepart växer och är i behov av att förstärka kontoret i Jönköping med en duktig och driven medarbetare! I rollen som rekryteringskonsult kommer du att bistå dina kollegor i den dagliga verksamheten på kontoret.
Skulle du beskriva dig själv som driven, organiserad och flexibel? Är du idag studerande på högskola och intresserad av att fördjupa dina kunskaper inom rekrytering och administration? Läs då vidare för då kan tjänsten som timanställd rekryteringskonsult vara något för dig!
Dina arbetsuppgifter och profil
Insitepart växer och är i behov av att förstärka kontoret i Jönköping med en duktig och driven medarbetare! I rollen som rekryteringskonsult kommer du att bistå dina kollegor i den dagliga verksamheten på kontoret. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som idag studerar inom HR, ekonomi, logistik på högskola och vill få in en fot i branschen.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Intervjuer
- Referenstagning
- Kontraktsskrivning
- Utbokning av konsulter
- Tidrapportering
- Skriva arbetsgivarintyg
- Delta på jobbmässor och evenemang
Tilltänkt startperiod för den här tjänsten är i Maj. Vi ser gärna att du som söker har möjlighet att kunna jobba 15h/vecka. I sommar ser vi med stor fördel att du har möjlighet att jobba heltid. Då vi ser den här tjänsten som långsiktig är det meriterande om du har minst ett års studier kvar. Om alla parter är nöjda finns det mycket goda chanser att din anställning kan gå över till en heltidstjänst.
Så vem är du? Vi ser att du är i början av din karriär, är driven och vill utvecklas och samla på dig goda erfarenheter inför framtiden. Du har en "can-do-it" mentalitet och ser lösningar där andra ser problem. Du är en lagspelare som alltid ställer upp vid behov, men som samtidigt är självgående och flexibel med uppgifter och arbetstider.
För att vara aktuell för tjänsten som timanställd rekryteringskonsult är det ett krav att du har annan sysselsättning på minst 50% på högskola, exempelvis inom ekonomi, HR eller logistik.
Om Insitepart
Insitepart är en logistikpartner som tillhandahåller tjänster till kunder inom lager, logistik och industri. Vi förstår värdet av en flexibel partner, och erbjuder effektiva lösningar inom bemanning, rekrytering och sitelösningar. Vi tror starkt på att vara en engagerad partner till våra kunder. Vi som jobbar här har lång och bred erfarenhet inom lager- och logistik och vi vet vilka utmaningar våra kunder står inför.
Vi erbjuder dig
Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt.
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både oss och dig som person.
Låter detta som din nästa utmaning?
Skicka då gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.
Den här anställningen betyder att du blir internt timanställd som konsult på Insitepart där ditt kontrakt förnyas med sex månaders mellanrum.
Om du har frågor om denna tjänst är du välkommen att kontakta:
Karolina Turbok - Office Manager, Jönköping
karolina.turbok@insitepart.seVänligen notera att vi inte tar emot jobbansökningar via mail.
Varaktighet, arbetstid
Ca 15h/vecka. Tillträde: Maj tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2019-03-28ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 2019/52
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInsitepart AB
AdressInsitepart AB
Östra Storgatan 10
55321 Jönköping
KontorsadressÖstra Storgatan 10
Jobbnummer 4697714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.