Speditionsassistent inom ekonomi till internationellt företag

Adecco Sweden AB / Lagerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla lagerjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Är du en ordningsam och noggrann administratör som vill arbeta med leverantörsfakturor? Vi på Adecco Office & HR söker nu en speditionsassistent för ett spännande uppdrag hos en av våra större kunder.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som speditionsassistent hos vår kund kommer du i huvudsak att vara ansvarig för fakturakontroll av leverantörsfaktura gentemot befintliga avtal. Du arbetar med fakturahantering, vilket omfattar registrering, stansning och arkivering av leverantörsfakturor. Vidare är du behjälplig vid fakturering mot nationella kunder, interna agenter samt vid estimering av kostnader från leverantör.

Uppdraget är på heltid och kommer att starta omgående och pågå fram till 27 februari 2015. För rätt person finns möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund i Mölndal.

Vem trivs här?
Du som söker bör ha tidigare kännedom om branschen och erfarenhet av leveransvillkor och spedition. Har du goda datakunskaper, framför allt i Office-paketet kommer du snabbt att känna komma in i dina nya arbetsuppgifter. Vidare är du ansvarstagande, tar egna initiativ och är lösningsorienterad. Du har lätt för att se sammanhang och förmåga att uppmärksamma felaktigheter på inkomna fakturor. Din fallenhet för att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass såväl som din förmåga att hålla ordning och reda. Du har ett positivt förhållningssätt och trivs i nära samarbete med dina kollegor.

Arbetet kräver inte nödvändigtvis att du har en ekonomisk bakgrund utan ett sunt förnuft och siffertänk räcker långt. Det är en del stansande så det är bra om du är flink i fingrarna och uppskattar återkommande arbetsuppgifter. Du kommer att få upplärning de första veckorna där du får lära dig detaljer kring leverantörerna.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-10-24

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Lövebrant 031-725 45 43

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2043736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: