Specialpedagog

Skol- och barnomsorgsförvaltningen / Speciallärarjobb / Jönköping
2007-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Specialpedagog" (publicerad 2010-11-03) ⬅️


Visa alla speciallärarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skol- och barnomsorgsförvaltningen i Jönköping, Gävle eller i hela Sverige

Dalviks och Bymarkens rektorsenheter

På Dalviks rektorsenhet riktas arbetet mot enhetens F-6 skola samt de fyra förskolorna. Inom Bymarken rektorsenhet är arbete förlagt mot områdets förskolor.

De viktigaste arbetsuppgifterna blir att stödja, handleda och följa upp arbetslagens arbete med barn i behov av särskilt stöd och även arbete i barn/elevgrupp. Att vara drivande i utvecklingen av det specialpedagogiska arbete och vara ett bollplank för personalen. Att ingå i elevvårdsteamet.

Specialpedagogisk examen (60p) Tjänsten är fördelad enligt följande: Dalviks rektorsenhet 80% och Bymarkens rektorsenhet 20%. Semestertjänst.

Publiceringsdatum
2007-10-17

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning Tillträdesdag 080101

Ersättning
Individuell lönesättning enligt avtal.

Kontakt
Rektor på Dalviks re Stefan Råsmar , 036-106164 070-6596426
Bitr rektor på Bymarkens re Inger Sundberg , 036-107610 070-5189290
Lärarförbundet , 036-105000
Lärarnas Riksförbund , 036-105000

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www2.jonkoping.se/formular?refnr=07-60-1232

Ansökan skickas till:
Skol- och barnomsorgsförvaltningen
Marlene Sundbäck
Box 1002
56124 HUSKVARNA

Sista ansökningsdag 2007-11-05
Ange följande referens när du ansöker: 07-60-1232

Företag
Skol- och barnomsorgsförvaltningen
Box 1002
56124 HUSKVARNA
Mer information på www.jonkoping.se

Jobbnummer
28226

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skol- och barnomsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skol- och barnomsorgsförvaltningen: