Spansktalande Servicedesk tekniker
Fujitsu Services AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fujitsu Services AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Gävle,
Nacka eller i
hela Sverige Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor? Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer? Talar du dessutom tyska?
Fujitsu Services söker nu Spansktalande servicedesk tekniker till vår Service Desk på Lidingö
Du arbetar med att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder. För oss är det viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan vid första
kontakten med vår Service Desk, därför är det viktigt att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.
Då vår kund har verksamhet i Spanien är det mycket viktigt att du förutom svenska och engelska även behärskar det spanska språket. Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom
teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.
För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post. Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla.
Förskjuten arbetstid kan förekomma.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Madeleine Kronborg 070-793 87 86.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.
Publiceringsdatum2008-10-24Arbetstider och omfattningTillsvidare/Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-23
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagFujitsu Services AB
AdressFujitsu Services AB
Box 40
16493 Kista
Jobbnummer 339361
Observera att sista ansökningsdag har passerat.