Söker ny stjärna till Swedbank Pay Consumer Support

PayEx Sverige AB / Administratörsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland, Stockholm, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Starka tillsammans - Bli en av oss! Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Swedbank Pay är en plattform för e-handel. Vårt mål är att hjälpa människor och samhällen att växa genom att tillhandahålla betalningslösningar för alla tillfällen, oavsett kanaler. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betalningslösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Customer Operations utgörs av medarbetare fördelat på team där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, chatt, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder. Vi hjälper kunder med olika frågor gällande onlinebetalningar.

Förutom flexibla betalningsmetoder är kärnan i Swedbank Pay transparenta och tydliga villkor. Vårt uppdrag är att göra det enkelt att göra affärer var som helst och när som helst. Och vi lever efter våra värderingar, Öppen - enkel - omtänksam.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Som Customer Adviser i Team Consumer Support inom Customer Operations ansvarar du för att ha daglig kontakt med våra konsumenter samt flertalet administrativa arbetsuppgifter, där du arbetar i ett team som består av ca 14 medarbetare och en Team Manager. Vi är ett kundserviceteam som hela tiden hjälper och stöttar varandra där vi tillsammans blir som en liten familj och vi strävar efter att bli "Kundservice i världsklass". En familjär atmosfär med en stark laganda. Vi ser laget före jaget och vi alla jobbar för en gemensam framgång. Alla besitter något som kan hjälpa någon annan. Vi har högt i tak och har oftast kul på jobbet.

Ett administrativt jobb där det största fokuset ligger på att ha kontakt med våra kunder via mejl, chatt och telefon. Även många andra administrativa uppgifter med möjlighet att få visa sin tidigare kompetens och erfarenheter inom teamet med stor möjlighet att utvecklas.

Några av dina arbetsuppgifter består i att;

• Hantera inkommande ärenden enligt uppsatta rutiner och riktlinjer framförallt via telefon, chatt och mejl.
• Specifikt hantera administrativa arbetsuppgifter för betalningsprocessen så som placering av betalningar och faktureringsprocesser.

• Aktivt bidra till att utveckla och förbättra våra processer och verktyg på avdelningen.
• Initiera och driva förbättringsarbeten.

Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Det är viktigt att du är empatisk, driven, målinriktad, lösningsorienterad, flexibel, har hög samarbetsförmåga, analytisk, ansvarsfull och strukturerad. Eftersom vi arbetar med daglig kundkontakt är det viktigt att du är bra på att kommunicera i både tal och skrift och brinner för att ge den bästa servicen ut mot våra konsumenter. Vi arbetar tillsammans för att nå våra mål, både gemensamma och individuella.

Vi letar efter dig som älskar att jobba efter högt uppsatta mål för teamet tillsammans med resterande lagkamrater i teamet. Du värdesätter högt att jobba inom Kundservice och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av PayEx och Swedbank Pay.

För att lyckas i rollen och i teamet behöver du även ha:

• God förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon, chatt och mejl.
• God samarbetsförmåga och en hög grad av integritet.
• Goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift.
• Stor förmåga att ta initiativ och trivs att arbeta med problemlösning.
• Förmåga att koordinera, strukturera och prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö.
• Ett brinnande intresse för kundrelationer.
• Vara flexibel att kunna jobba mellan tiderna 07-19 måndag till fredag.

Vi tror även att de är bra om du har:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Erfarenhet från kundservice eller liknande.
• Lite tekniska färdigheter för att jobba självständigt i en support.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett utvecklande team med frammarsch. Du får vara med och jobba i ett familjärt team. En härlig arbetsmiljö med kontor i Visby innerstad. Vi erbjuder alla våra medarbetare ett attraktivt utvecklingspaket.

Vill du bli vår nästa stjärna? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är ett vikariat under ca. år ett på heltid med start 2022-03-01 eller enligt överenskommelse, med möjlighet till förlängning. Placeringsort: Visby

Sista ansökningsdag är 2022-01-09. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Remcia Rosén

Inte något för dig? - tipsa en vän/bekant om jobbet!

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 70 27 88 106

Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av CV:n. Vi ber dig även utesluta: namn, ålder, kön och bilder i ditt personliga brev.

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompe...

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-12-17

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PayEx Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
PayEx Sverige AB (org.nr 556735-5671), http://www.swedbankpay.se

Arbetsplats
Swedbank Pay Sweden

Kontakt
Remcia Rosén
remcia.rosen@swedbankpay.se

Jobbnummer
6189804

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PayEx Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PayEx Sverige AB: