Söker en relationsskapande helpdeskmedarbetare till kund i Frihamnen!
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-01-30Om företagetHej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) - vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i "bättre-framtids-branschen". Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på
www.clockworkpeople.seArbetsuppgifterVi söker nu en driven och självgående Helpdeskmedarbetare. I rollen förväntas du hantera en rad olika uppgifter, såsom att möblera inför konferenser, agera ansikte utåt i helpdeskreceptionen, göra felanmälningar till fastighetsvärden och assistera medarbetarnas frågor. Du kommer även att ta hand om praktiska uppgifter som att låna ut cyklar, beställa bud, hantera post och paket. Tillträde är omgående och anställningen är initialt tidsbegränsad från mitten på februari till och med sista mars med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är 08.00 - 16:30 på plats i Frihamnen.
ProfilVi ser gärna att du har en gymnasial utbildning och ett tekniskt intresse. Erfarenhet från liknande roller som teknisk support eller administrativa tjänster ses som meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska krävs då företagets språk och en stor del av administrationen sker på engelska. Du behöver också vara trygg i Microsoft, meriterande om du har erfarenhet av enklare fakturering. Personlighet är viktigt för oss. Vi söker dig med hög arbetsmoral, positiv inställning och är lösningsorienterad. Du bör vara flexibel, prestigelös, självständig samt drivs av att hjälpa andra.
Så ansöker duI denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Hur går ansökningsprocessen till?
Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Cornelia Gästgivar via mejl:
cornelia.gastgivar@clwork.se. Registrera din ansökan via
www.clockworkpersonal.se. Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15229".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Arbetsplats Clockwork Stockholm AB
Kontakt Cornelia Gästgivar
cornelia.gastgivar@clwork.se Jobbnummer 8431721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.