Söker du extrajobb som administratör på företag?

Adecco, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Söker du extrajobb som administratör på företag med stora utvecklingsmöjligheter?
Adecco Future Professionals är ett dotterbolag till Adecco Sweden som erbjuder företag och organisationer en möjlighet att dra nytta av den senaste kunskapen och utvecklingen inom de olika områden som bedrivs vid högskolor och universitet.
Nu behöver vi två drivna administratörer till vår kund inom säkerhetsbranschen i Stockholm!

Publiceringsdatum
2010-04-15

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på företagets Business Support och arbeta med administration och hantering av orderingång, fakturering och försäljning. Arbetet är indelat i tre flöden; avtal, projekt och service.
Inledningsvis kommer du att arbeta med registrering, men med tiden kommer arbetsuppgifterna att utvecklas. Du kommer då att arbeta med administration kring avtal och abonnemang, serviceavtal och inom projekt (fakturering av installationsprojekt). Rollen innebär mycket kontakt både internt och med kunder. Business support stödjer 37 lokala kontor ute i landet och består av 16 personer fördelade på tre team.
Företaget står inför en stor utveckling och söker dig som vill vara med denna resa, även efter din studietid! Möjlighet till sommarjobb kommer troligtvis även finnas.
Vem söker vi?
Vi söker dig som studerar och som har minst 1, 5 år kvar av dina studier. Vi ser gärna att du läser ett program med ekonomisk inriktning då ekonomisk förståelse är viktigt för att lyckas i rollen. Har du erfarenhet av administrativt arbete ses även det som en stor fördel.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är ordningsam, noggrann och vill lära dig nytt och utvecklas. Vidare är det viktigt att du är serviceinriktad, prestigelös och flexibel. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta i team.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Fakta om anställningen
Du blir anställd som konsult i Adecco Future Professionals och då är det ett krav att du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning.
Uppdraget som administratör är en heltidstjänst den första månaden som delas på 2-3 personer och det är då flexibla arbetstider mellan 8 -17. Efter den första månaden förläggs arbetet vid månadssluten och innebär även då heltid som då fördelas mellan ett antal konsulter.
Uppdraget är på lång sikt och ska tillsättas omgående.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=762371
För frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel nr 08-598 982 37.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
625125

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: