Social administratör sökes till välkänd kund i Stockholm
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du med administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du motiveras av interaktion med andra människor? Vi söker nu en positiv och serviceinriktad administratör till vår attraktiva kund i Stockholm. Uppdraget är på heltid, med start 4 december och kommer att pågå under 6 månader framåt, med chans till förlängning. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår kund inom offentlig sektor.
Dina arbetsuppgifter:
• Handlägga rutinärenden
• Handlägga ärenden i ärendehanteringssystem/serviceportal enligt rutinbeskrivningar
• Administrera avtalskatalog - lägga upp avtal, uppdatera förlängningar m.m.
• Administrera internutbildningar
• Hjälpa till med övriga förekommande administrativa göromål vid sektionen
Dina kvalifikationer:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Dina personliga egenskaper:
Som administratör hos vår kund är du strukturerad, prestigelös och trivs med social interaktion. Du är serviceinriktad, positiv och utåtriktad. Utöver detta är du ansvarsfull och målinriktad.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning
Publiceringsdatum2017-11-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Lindholm
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3778433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.