Servicemedveten administratör till myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Perido söker en administratör med erfarenhet av kundnära arbete till vår kund, en myndighet placerad i Göteborg.

I rollen som administratör kommer du att arbeta inom kommunikationsavdelningen och stödja hela myndighetens verksamhet genom att vara länken mellan myndigheten, privatpersoner och företag. Du kommer att ge information, råd och vägledning via mejl och telefon samt arbeta för att tillmötesgå målgruppens behov genom att använda olika kommunikationskanaler, så som telefon, e-post, webb och sociala medier.

Vi letar efter dig som är strukturerad, noggrann samt har en lugn och stabil utstrålning. Du arbetar lösningsorienterat och har erfarenhet av kundbemötande och service vilket gör att du är trygg i att hantera olika slags frågor och behov av vägledning. Din kommunikation är tydlig och du tar ditt ansvar för att se till så att du når fram till mottagaren och tillmötesgår dennes behov.

Är du vår servicemedvetna administratör? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-10-02

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 2 års arbetslivserfarenhet av kundnära verksamhet
• Erfarenhet av service och tjänster i digitala kanaler
• Erfarenhet av moderna kundhanteringssystem
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska och engelska

Meriterande

• Erfarenhet av tull- eller speditionsarbete

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 9 månader med god chans till förlängning. Tillträde 2018-11-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Har du erfarenhet av kundservice men vill utvecklas i en roll med mer administrativa uppgifter? Vill du arbeta på en myndighet och bidra till verksamhetens utveckling i rollen som kundserviceinriktad administratör? Då kanske det är just dig vi söker!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30459 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-01
Ange följande referens när du ansöker: 30459
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4379905

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: