Servicekoordinator

LS Jobbet AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LS Jobbet AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Indoor fortsätter att expandera och söker nu en Servicekoordinator till kontoret i Göteborg! Är du en strukturerad person som drivs av att kunna planera effektivt och ser du dessutom fördelarna med bra systemstöd kan du vara den vi söker! Som Servicekoordinator formar du själv både din arbetsdag men även strukturen för rollen i sin helhet.
Om rollen
Som Servicekoordinator hos oss får du ett varierande arbete där du har en samordnande roll. Du hanterar inkommande ordrar, fördelar arbetet och följer upp processen löpande hela vägen fram till fakturering. Arbetet innebär att du behöver ha kontroll över allt från materialåtgång, arbetstimmar och inköp för att säkerställa att faktureringen blir korrekt. Till din hjälp har du bra system där du kan arbeta med ordrar från start till slut. Utöver inkommande ärenden hanterar du även planering och inbokning av service till våra avtalskunder. Här ser du till att det blir en jämn arbetsbelastning fördelat över året. Självklart är även kundrelationen en viktig del av ditt jobb, du ser till att kunden hela tiden hålls informerad genom löpande återrapportering.
En stor del av ditt arbete handlar också om mjuka värden - i din centrala roll har du en god möjlighet att bidra till en bra arbetsmiljö där alla trivs och känner delaktighet.
Du arbetar nära alla kollegor på kontoret i Göteborg och sitter även med i den lokala ledningsgruppen och deltar i veckovisa planeringsmöten både med tekniker och ledningsgrupp.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter där planering av verksamheten har ingått. Har du erfarenhet från en liknande roll i branschen eller i en närliggande bransch är det förstås meriterande. Stor del av vårt arbete hanteras i ärendehanteringssystemet Mobigo, har du erfarenhet från det är det meriterande men mycket god systemförståelse överlag är ett krav. Vi ser också att du har erfarenhet och kunskap av grundläggande ekonomiskt arbete som reskontra och fakturering. Det är även viktigt att du har en god svenska i tal och skrift då du dagligen kommer att ha kontakt med våra kunder. Det är meriterande om du har kunskaper i AB/ABT. Har du körkort är det ett plus.
Som person är du kommunikativ och har ett bra sinne för service. Du förstår vikten av uppföljningsarbete och att ha ett lösningsorienterat förhållningssätt. Du trivs som bäst när du själv har kontrollen och får planera och organisera ditt eget och dina medarbetares arbete. Du vet att med ett positivt bemötande mot såväl kunder som medarbetare har man mycket vunnet.
Om Indoor
På Indoor är vi stolta över det gedigna värdegrundsarbete vi genomfört under många år gällande lagspel, ambition, personligt ledarskap och proaktivitet. Det ligger till grund för allt vi gör och det finns med oss varje dag i vårt jobb. Läs gärna mer om våra värderingar här: https://indoor.se/om-oss/vara-varderingar/
Vill du veta mer?
Tjänsten är på heltid och utgår från vårt nya kontor på Ringgatan centralt på Hisingen.
Är du intresserad och vill veta mer om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Anna Nord, Jobbet.se på 0739-816414.
Tror du att du skulle trivas hos oss? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi arbetar löpande med urval och intervjuer.
Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2022-03-24

Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet från administrativa arbetsuppgifter där planering av verksamhet ingått
Erfarenhet och kunskap av grundläggande ekonomiskt arbete som reskontra och fakturering
God svenska i tal och skrift
God systemförståelse
Kunskap i Officepaketet

Meriterande
Erfarenhet av en liknande roll från branschen eller närliggande branscher
Kunskaper i AB/ABT
Kunskap i Mobigo

Körkortskrav
Om arbetsgivaren - Indoor Energy Services Sweden AB
Vi är verksamma inom samtliga områden kring inomhusklimat. Vår metod utgår från en helhetssyn, där kyla, värme, ventilation och styr- och reglerteknik samverkar.
Vi som jobbar på Indoor Energy tänker inte som alla andra. Vi vill skapa ett företag som hjälper våra kunder att göra världen lite bättre. För det är så vi ser på det vi gör. Varje dag när vi går hem har vi sparat energi, minskat utsläpp och sparat pengar åt våra kunder.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ls Jobbet AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ls Jobbet AB (org.nr 556375-2822)

Arbetsplats
Indoor Energy Services Sweden AB

Jobbnummer
6469373

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LS Jobbet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LS Jobbet AB: