Servicedesktekniker till expansivt IT-bolag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-06-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesktekniker till expansivt IT-bolag" (publicerad 2016-08-17) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-02

Företaget
Datacenter är ett entreprenörsdrivet tillväxtbolag som erbjuder IT-drift med hög säkerhet. Deras kunder har behov av lösningar som få av konkurrenterna kan leverera. Miljön på företaget är full av energi - man arbetar och har roligt tillsammans. Som medarbetare på Datacenter kommer du gå hem trött många gånger, men aldrig uttråkad.

Datacenter sitter i nyrenoverade lokaler på Kungsholmen i Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedesktekniker arbetar du med 1st och 2nd line support på en hög teknisk nivå. Arbetet sker både via fjärrstyrning/telefon och på plats ute hos företagets kunder. Vi ser att du är kunnig inom Windows och Officepaketet, och har gärna koll på Windows Server och Active Directory.

Teamet består av åtta duktiga servicedesktekniker som arbetar tätt ihop med att ge företagets kunder bästa möjliga service.

Kvalifikationer
• IT-utbildning meriterande men inget krav
• Erfarenhet av liknande roll i 1-2 år
• Meriterande med erfarenhet av serviceyrken
• Windows och Officepaketet
• Meriterande om du kan Windows Server, Active Directory, Mac, Linux
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi tror att du är en öppen person med stor servicekänsla som vill arbeta i en tekniskt krävande roll. Du låser dig inte för mycket vid dina uppgifter utan är flexibel i arbetssituationen. Vidare trivs du i en inspirerande arbetsmiljö med högt tempo och gillar att jobba i ett tajt team.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kungsholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicetekniker, servicedesk, teknisk support, support, 1st line, 2nd line, Windows Server, Active Directory, Windows, Office, drift, nätverk, säkerhet

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Bogren 08-40024050 johanna.bogren@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2884082

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: