Servicedesk Manager till Prodoc

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-03-21

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Prodoc har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Prodoc en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt CV.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Prodoc erbjuder kontorsnära IT-tjänster inom affärsområdena: Print & Workflow, Collaboration och Operations. Tjänsterna är digitaliserade och användarvänliga så att användarna kan fokusera på sin egen kärnverksamhet. Prodocs vision är att skapa arbetsglädje genom att säkerhetsställa en problemfri vardag för våra kunder och användare. Prodocs värderingar är; Långsiktighet. Engagemang. Kompetens/Kundfokus.
Prodoc ingår i koncernen Trexium Group AB, där även systerbolagen Modern IT Partner och Reachtech ingår. Trexium Group har totalt 120 medarbetare. Prodoc består idag av 60 medarbetare med kontor i Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Ditt primära ansvar som Servicedesk Manager är att utveckla Servicedesk-funktionen genom att leda gruppen mot gemensamma mål, säkerställa bemanning och implementera rutiner och processer. Du kommer dessutom få möjligheten att vara delaktig i att utveckla nya tjänster. Även om du är chef, ska du tycka om att arbeta operativt när situationen kräver det.
Du kommer jobba nära andra avdelningar som tex försäljning, projektledning, konsulter eller fälttekniker. Du ska tycka om att medverka vid kundmöten och presentera Service Desk. Du kommer genom befattningen att ingå i Operations ledningsgrupp och medverka till att leveransprocessen fungerar optimalt. Vi förväntar oss en ordentlig tillväxt inom de närmsta åren.
• Personalansvar och budgetansvar
• Kundnöjdhet och kundbemötande
• Operativt arbete kan förekomma
• Se över rutiner

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 3 års arbetslivserfarenhet ifrån en ledande roll
• Några års arbetslivserfarenhet ifrån en roll som IT-support, helpdesk eller liknande erfarenhet
• Relevant utbildning inom IT
• Svenska obehindrat och goda kunskaper i engelska
• Meriterande är om du tidigare har varit ansvarig eller medverkat i processen att bygga upp en riktigt bra servicedesk

Rollen innebär att du arbetar tätt med ditt team och alltid ser till gruppens bästa. Du ska vara mån om ett bra arbetsklimat och får energi av att leda och motivera andra så att ni tillsammans kan nå gemensamt uppsatta mål. För att vara framgångsrik i din roll ser vi att en självklar del av din personlighet är att vara uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande samt att du drivs av att hjälpa andra.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm, Hägersten
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Frida Wallin Jonsson
frida.wallin@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7570894

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: