Servicedesk / IT-support / Extrajobb / Deltid
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-08-09FöretagetFöretaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. Deras mål är att underlätta användandet och biljetthanteringen i kollektivtrafiken i både Stockholm och andra delar av Sverige. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetarer ger du teknisk support till förtagets fälttekniker och kunder gällande företagets biljettsystem. Ärenden inkommer via ett ärendehanteringssystem, telefon och mail. Du hanterar löpande de incidenter som rapporteras in i ärendehanteringssystemet. Incidenter ska registreras och lösas av servicedesken, alternativt lämnas vidare till tekniker för vidare felsökning. Du kan behöva ta ut statistik ur systemet, hantera förfrågningar om att avsluta eller öppna konton m.m.
Kvalifikationer• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom IT
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att arbeta med support samt kunskaper i Windows- och Linuxserver
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Tekniskt intresse
Som servicedeskmedarbetare tror vi att du är social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du har god förståelse för vad som behöver göras samt när det behöver göras. Därtill har du ett IT-intresse, är van vid att samarbeta samt tycker om att ge god service.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning, extrajobb, deltid
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson
jessica.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3633955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.