Servicedesk/ 1st line support inom business intelligence och bes
Bravura / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-07-05FöretagetBravura söker en servicedesk/ 1st line supportmedarbetare inom beslutsstöd och verksamhetsstyrning. Företaget är väletablerat och med ett kvalificerat konsultstöd levererar de lösningar inom business intelligence och affärssystem till europeiska företag och organisationer. De har en egenutvecklad standardapplikation för verksamhetsstyrning och beslutsstöd som implementeras och anpassas efter kundernas behov. Den används till exempel för budget, prognos, rapportering och analys. Idag har företaget mer än 200 kunder, cirka 40 anställda och sitter i moderna lokaler i Solna, Stockholm. De värnar om sin personal och du som anställs ges goda karriärmöjligheter.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare ansvarar du för supportärenden både internt och för företagets kunder. Du tar emot och behandlar ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystemet JIRA. Du agerar första kontakt för både kunder och medarbetare där du kommer att lösa 1st line ärenden på egen hand. Därtill filtrerar och slussar du 2nd och 3rd line ärenden vidare i organisationen. Du tillhör Competence Center teamet (CC) där supportansvarig, 2nd line och IT operations ingår. Tillsammans utgör ni ett team om fyra personer. Du kommer få den utbildning och upplärning som krävs för att kunna utföra arbetsuppgifterna och på sikt finns möjligheten att ta steget upp som applikationskonsult alternativt 2nd line support.
Kvalifikationer• Akademisk utbildning inom systemvetenskap eller motsvarande
• Vi söker dig som är nyexaminerad med erfarenhet från kundorienterat arbete innan eller under studierna
• God IT förståelse och kunskap om affärssystem
• Meriterande med kunskaper i Jira
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
För att trivas i rollen drivs du av att leverera högkvalitativ service. Du tycker om problemlösning och har ett strukturerat arbetssätt. Därtill är du en flexibel person som alltid strävar efter att utveckla såväl dig själv som verksamheten.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats:Solna Strand
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Arbetstider: 08:00-17:00
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Servicedesk, First line, 1st line, Supporttekniker, Business intelligence, BI, Affärssystem, Junior, Helpdesk, Teknsik support, Jira
Varaktighet, arbetstid
Heltid, Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOtto Hermansson 08-40024050
otto.hermansson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0184
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2941629
Observera att sista ansökningsdag har passerat.