Serviceagent, Digitala Kanaler

Nordea kundcenter Sundsvall / Butikssäljarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea kundcenter Sundsvall i Sundsvall

Är sociala- och digitala medier helt naturliga inslag i din vardag? Gör du många av dina ärenden i mobilen? Då kommer du att förstå våra kunder.

Kunderna väljer allt oftare att sköta sina bankärenden online. Det ställer höga krav på oss - och innebär fantastiska möjligheter att skapa positiva kundupplevelser på fler plattformar!


Till Kundcenter digitala kanaler söker vi nu dig som motiveras av att ge förstklassig kundservice i digitala kanaler - via chatt, mejl och telefon. Du blir en del av en ny enhet där vi höjt ambitionsnivån ytterligare i takt med att utvecklingen går snabbt framåt


Om tjänsten
Som Serviceagent är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser. Som i alla Nordeas kundkontakter strävar vi inte bara efter att ge kunden bra service, utan också det där lilla extra.

Tillsammans med dina kollegor möter du kunderna via chatt, mejl och telefon. Du ger service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Med ett genuint intresse för kunderna löser du deras ärenden och ser möjligheter i varje unik kundsituation.

Vi erbjuder en dynamisk och varierad roll där du får möjligheten att både bidra med och utveckla din kompetens inom skriftlig kommunikation.

Tjänsten är placerad i Sundsvall. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.


Din profil
Vi söker dig som är flexibel och lösningsorienterad med förmågan att uttrycka dig tydligt och pedagogiskt på svenska och engelska - både i tal och i skrift.

Du har fokus på effektivitet men behåller samtidigt ett professionellt bemötande. Att bidra till nöjda kunder - genom kvalitet och service som skapar värde - är viktigt för dig.


Mer information och skicka ansökan
För närmare information om uppdraget är du välkommen att kontakta Lena Lingensjö, lena.lingensjo@nordea.se, 072-58 68 150.


Välkommen med din ansökan, inklusive CV, via vår hemsida senast den 30 April 2017. Urval av ansökningar kommer att ske löpande under ansökningsperioden.


För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se, eller SACO på SACONordea@nordea.com. Notera att de inte kan svara på specifika frågor om tjänsten.

Publiceringsdatum
2017-04-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30

Företag
Nordea kundcenter Sundsvall

Adress
Nordea kundcenter Sundsvall
Kolvägen 17
85229 SUNDSVALL

Kontorsadress
Kolvägen 17

Jobbnummer
3447614

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea kundcenter Sundsvall

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea kundcenter Sundsvall: