Service Desk Specialist
Aditro, Nordic Private Sweden / Datajobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro, Nordic Private Sweden i Norrköping,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Aditro är ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Med våra lösningar stöttar vi våra kunder i utvecklingen och driften av sina processer för att skapa en enklare jobbvardag.
Tusentals kunder både inom den privata och den offentliga sektorn litar på vårt innovativa och omfattande utbud. Våra kunder betjänas av över 1 300 skickliga Aditro-proffs i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland. Efter ett halvt sekel av nordiskt ledarskap med lösningar inom personal- och ekonomiförvaltning har vi på Aditro den breda kunskapen och erfarenheten som krävs för att hjälpa dig förenkla din jobbvardag så att du kan koncentrera dig på din kärnverksamhet. Besök
www.aditro.se .
Aditro är utsett till ett av 2015 års Karriärföretag av Jobtip som ett av Sveriges mest spännande företag att göra karriär på. Därmed är vi nu utsedda till Karriärföretag för tredje året i rad! Läs mer på
www.karriarforetagen.se .
Publiceringsdatum2015-11-10Arbetsuppgifter• First line support till Aditros kunder via olika kanaler som web, telefon och mail
• Support i varierande frågor kopplade till lön mm.
• Problemlösning, felsökning samt handledning av slutanvändare och kunder i såväl rena applikationsfrågor som i frågor kring hur kunden kan optimera systemens funktionalitet
• Samarbete med andra enheter för att lösa incidenter som inte kan lösas direkt i Service Desk
KvalifikationerVi söker dig som har något eller några års erfarenhet av arbete i support. Du har en god systemvana och bred teknisk förståelse och vi ser gärna att du har kunskaper om Aditros produktportfölj. Kunskaper inom löne- och ekonomiprocesser ser vi som meriterande, särskilt Aditros lönesystem.
I grunden har du någon form av eftergymnasial utbildning eller likvärdig erfarenhet inriktad mot Data/IT, PA eller liknande. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift är ett krav. Kunskaper i ytterligare nordiska språk ses som meriterande.
Du har vidare ett stort tekniskt intresse och som person är du driven, kunskapssökande och har god problemlösningsförmåga. Då arbetet innehåller mycket kontakt med kunder krävs det att du är serviceminded, pedagogisk och en relationsskapare. Du har inga problem att hantera att både vara självgående och en god lagspelare.
Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef, uppgifter finns nedan.
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-10
Ange följande referens när du ansöker: C3372
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Forsberg, Manager Service Desk Sweden +46104512623
jenny.forsberg@aditro.comFacklig kontaktEva Hedberg, Unionen +46104512611
eva.hedberg@aditro.comJeremias Grym, Akademikerna +46104511713
jeremias.grym@aditro.comFöretagADITRO, Nordic Private Sweden
AdressADITRO, Nordic Private Sweden
Box 1102
17222 Sundbyberg
KontorsadressLandsvägen 66 Sundbyberg
Jobbnummer 2520734
Observera att sista ansökningsdag har passerat.