Service Desk Agent
Danda AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-09-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Desk Agent" (publicerad 2021-12-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danda AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Strängnäs eller i
hela Sverige På Danda värnar vi om våra konsulter, vår affärsidé är att skapa en familjär anda, vi kallar den för "Danda-andan" där mjuka värden får ta plats utan att göra avkall på affärsnyttan. Vår starkaste konkurrensmedel är konsulter som vill ta ansvar och som vill göra ett bra jobb - inte för att de måste utan för att de vill. Vi är verksamma inom bl.a. IT-branschen där vi växer som starkast tack vare nöjda konsulter som stannar länge hos oss.
Din roll
Dina arbetsuppgifter går ut på att ge IT support i världsklass till användare via telefon och mail. Rollen kräver ett högt tempo och att du kan vara flexibel och ta egna initiativ för att göra kundupplevelsen så tillfredställande som möjligt. Du ska kunna arbeta i team eftersom tjänsten innebär att man kommunicerar med kollegorna på 2nd line och 3rd line beroende på hur komplext ett ärende är.
Publiceringsdatum2017-09-12BakgrundVi söker dig som har en IT bakgrund från gymnasiet eller högskolan alternativt god erfarenhet och stort intresse av IT-Support. Det är ett krav att du ska ha grundläggande kunskaper inom Windows XP och Office 365. Du kommunicerar på svenska och engelska.
Vi erbjuder:
Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Lön enligt kollektivavtal
Start enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJenny Frank
info@danda.se 0406083440
FöretagDanda AB
AdressDanda AB
Stora nygatan 55
21137 Malmö
KontorsadressStora nygatan 55
Jobbnummer 3692204
Observera att sista ansökningsdag har passerat.