Service Coordinator - Svensk- och finsktalande (vikariat)
Philips AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Philips AB i Stockholm,
Solna,
Mölndal,
Malmö,
Umeå eller i
hela Sverige Philips Health Systems Customer Care Center söker en servicecoordinator där huvuduppgiften är att ta emot felanmälan från kund för att sedan leda, koordinera och fördela arbetet för våra Serviceingenjörer. Du kommer att tillhöra vår Nordiska organisation. Du arbetar i Kista tillsammans med ett antal kollegor som tillsammans ansvarar för att säkerställa service med kvalite till våra kunder i hela Norden.
Ett samtal till Customer Care Center - sedan är bollen vår till dess att uppgiften är löst.
Tjänsten är ett vikariat med startdatum ASAP till den 31. oktober 2019.
Publiceringsdatum2018-10-29Dina arbetsuppgifterRegistrering av felanmälningar från kund
Planera, koordinera samt leda Serviceingenjörernas arbete i fält
Uppföljning av interna och externa serviceuppdrag
Orderläggning
Utveckla ett bra samarbete med våra kunder, serviceingenjörer samt servicechefer
Dokumentera processer i våra system
KvalifikationerVi sätter stort värde på din personlighet och inställning. I rollen som Servicekoordinator är du väldigt viktig för kunden och dina medarbetare. Vi söker därför dig som hanterar kundens problem och utmaningar genom att fokusera på lösningar. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och eftersom du kommer organisera ett flertal olika moment är struktur och kommunikation viktiga verktyg.
Du är en teamplayer och ser samarbete som en självklarhet, samtidigt trivs du i en ansvarsfull roll där du kan ta egna beslut och prioritera efter behov. Vi söker dig som är social med en geniun serviceförmåga. Du kan och vill bemöta kunder på ett positivt och konstruktivt sätt. Allt för att hitta en lösning och bidra till en nöjd kund.
Minst gymnasieutbildning
Svenska, Finska samt engelska i både tal och skrift. Ytterligare ett nordiskt språk är meriterande.
Arbetslivserfarenhet inom service som koordinator, kundsupport eller liknande
Erfarenhet av att arbeta med telefonen som ett verktyg samt i en stark serviceorienterad organisation
Embrace the unexpected
Over 125 years ago, Frederik and Gerard Philips started a small light bulb company in Eindhoven. Little did they realize that it would become a global force of innovation, committed to improving billions of lives worldwide. But it did.
Today, Philips is a world leading health technology company with a vision to make life better for people worldwide through meaningful innovation. Making good on this promise depends on our passionate, inspirational, collaborative and diverse team.
We have over 80,000+ brilliant people around the world but are always looking for more. Like-minded, motivated, focused minds to join us in creating a healthier, more connected society while transforming themselves personally and professionally.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPhilips AB
AdressPhilips AB
Knarrarnäsgatan 7
16485 Stockholm
KontorsadressKnarrarnäsgaten 7
Jobbnummer 4429179
Observera att sista ansökningsdag har passerat.