Service Advisor

Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Hudiksvall
2025-08-28


Visa alla kundservicejobb i Hudiksvall, Nordanstig, Söderhamn, Ljusdal, Bollnäs eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Hudiksvall, Sundsvall, Mora, Sollefteå, Borlänge eller i hela Sverige

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 30814
Service Advisor till Hudiksvall
Vi söker en Kundrådgivare som vill vara med och hjälpa våra kunder till en starkare, tryggare och långsiktigt hållbar ekonomi.
Om vårt team
Välkommen till Hudiksvall, nu söker vi dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vår roll är att hjälpa våra kunder förverkliga sina drömmar. Vi finns här för att guida, utmana och hjälpa kunden hitta rätt väg för att nå sina finansiella mål. Kontoret har stort fokus på nya kunder och vi vill fortsätta växa på vår marknad och hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut. Delar du dessa värderingar kommer du trivas hos oss på Nordea Limhamn.
Vad du kommer att göra
Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet. Attrahera nya kunder, samtidigt som du bibehåller goda relationer med befintliga kunder. Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat.
Vem du är
Det här är rätt roll för dig om du:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer
* Stimuleras av att ge service och få kunders och medarbetares uppskattning för ditt bidrag
* Deltar aktivt för att skapa god stämning och utvecklas tillsammans med kollegor
* Är strukturerad, anpassningsbar och tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden
* Har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift

Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor
* Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat

Det skulle vara värdefullt om du även:
* Är av Swedsec licenserad rådgivare

Tjänsten är tillsvidare. Om detta låter som du, välkommen med din ansökan!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast 11/09/2025. För mer information är du välkommen att kontakta Emma Svärd, emma.svard@nordea.se.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* Preliminärt CV-urval
* Intervju med rekryterande chef vilket sker löpande

För facklig information, kontakta finansforbundet@nordea.se eller SACONordea@nordea.com.

Ersättning
Undefined

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "30814-43615686".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683)

Arbetsplats
Nordea

Kontakt
PRS Team
00000000

Jobbnummer
9480570


Prenumerera på jobb från Nordea Bank Abp, Filial i Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige: