Senior Team Leader till MatHems kundtjänst
Mathem / Butikssäljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mathem i Sundbyberg,
Stockholm,
Norrköping,
Nacka,
Skövde eller i
hela Sverige Om MatHem
MatHem grundades 2006 och är idag Sveriges ledande e-handelsföretaget inom dagligvaruhandeln. Vi erbjuder matleverans hem till dörren den tid och dag kunden önskar, 7 dagar i veckan. MatHem kombinerar en komplett livsmedelsbutik på nätet med recept och abonnemang på färdiga matkassar. Vi finns i dag i Stockholm, Uppsala, Södertälje, Göteborg, Malmö, Lund och Helsingborg med omnejd. Idag arbetar ca 1500 glada och engagerade kollegor fördelat på de olika anläggningarna och kontoren i Sverige.
MatHem befinner sig nu i en expansiv fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och möjligheten att påverka och bidra till vår fortsatta utveckling.
Publiceringsdatum2019-04-30Om tjänstenI rollen som Senior Team Leader på MatHems kundtjänst blir din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för det dagliga arbetet genom att säkerställa bemanning och att kundtjänsten är väl fungerande vid varje givet tillfälle.
Du ansvarar, tillsammans med övriga Team Leaders, för att säkerställa att de uppsatta operativa nyckeltalen upprätthålls och ageras på, så som exempelvis kundnöjdhet, tillgänglighet och effektivitet. Du ansvarar även för att driva utvecklingen av företagets kundservice framåt genom att effektivisera och utveckla processer, arbetssätt och rutiner. I rollen förväntas du även arbetsleda, coacha och stötta såväl TeamLeader som övriga medarbetare i deras arbete för att nå uppsatta mål.
Vi erbjuder en gedigen introduktion, där du lär dig grunderna för MatHems verksamhet.
Vår kundservice har öppet mellan 07:00 - 23:00 och din arbetstid är förlagd under den perioden: Helgarbete kan förekomma.
Du rapporterar direkt till Customer Service Manager.
Kvalifikationer• Minst gymnasiekompetens
• Minst 3 års erfarenhet av kundtjänst eller likvärdigt serviceyrke
• Ledarerfarenhet, gärna inom kundtjänst
• Mycket goda datorkunskaper
• Vana att utveckla processer
• Uttrycker dig väl muntligt och skriftligt på svenska och engelska
• Meriterande om du idag jobbar som Senior TeamLeader
Dina personliga egenskaperFör att lyckas i din roll ser vi att du är självständig och van att driva ditt eget arbete framåt. Som person är du bekväm med att fatta beslut och har förmågan att vägleda dina kollegor på ett pedagogiskt sätt, även när tempot är högt. Vidare ser vi att du är relationsskapande och kommunikativ i din framtoning med fokus på att leda medarbetarna mot uppsatta mål. Vi ser även att du är flexibel i ditt tankesätt och har lätt för att anpassa dig till olika sorters människor. Du brinner för kundservice och ledarskap. Att du är ansvarstagande för din egen utveckling ser vi som en självklarhet.
Övrig information
Plats: Norra Ulvsunda, Bromma
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMathem
AdressMathem
Bryggerivägen 12D
16867 Bromma
KontorsadressBryggerivägen 12D
Jobbnummer 4759730
Observera att sista ansökningsdag har passerat.