Senior HR-Business Partner till spännande företag i centrala Sto

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-04

Om företaget
Vår kund är ledande inom bildelar.

Arbetsuppgifter
Som HR Business Partner arbetar du nära verksamheten. Du implementerar och följer upp företagets policys, riktlinjer och processer inom HR-området. Du stödjer verksamhetens chefer inom personal- och arbetsmiljöområdet samt ledarförsörjning. Du planerar och implementerar gemensamma projekt i verksamheten samt bidrar till utvecklingen av verksamhetens arbete med att införliva hållbarhet i det dagliga arbetet. Du kommer att ingå i ett HR-team och rapporterar till HR chefen.

Din utmaning:
Som HR Business Partner har du ansvar över samtliga processer inom HR-området och arbetar både strategiskt och operativt. Det är en bred roll där du får möjligheten att vara med och påverka inom många av HR-områdets funktioner.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ansvara för att det löpande HR-arbetet i verksamheten fungerar samt säkerställa att lagar och avtal följs.
• Uppföljning och redovisning av personalnyckeltal.
• Initiera och stödja verksamhetens behov av utbildning genom att utbilda själv eller beställa utbildning.
• Att stödja och utveckla arbetsmiljöarbetet i verksamheten.
• Utföra HR- aktiviteter i processer inom ansvarsområdet såsom rekrytering, avveckling och förhandling.
• Stöd till verksamhetens chefer i bemanningsplanering
• Resor inom landet förekommer.

Profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som Senior HR-Business Partner ser vi gärna att du har en högskoleutbildning eller motsvarande inom HR/PA samt minst 5 års erfarenhet av en HR-Business Partner roll med erfarenhet av att driva förändringsarbeten. Vidare ser vi gärna att du har goda kunskaper i Officepaketet samt uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska och engelska.

Personliga egenskaper: För att trivas hos vår kund bör du vara resultatorienterad samt ha en god förmåga att prioritera och organisera. Du är en lagspelare som har förmågan att se helheten, motivera och kommunicera samt är serviceinriktad med ett stort intresse för människor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 alt. margareta@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 583
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2760729

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: