Semestervikarier Enhetschefer/Handläggare

Eskilstuna kommun, Eskilstuna kommun Vuxenförvaltningen / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eskilstuna kommun, Eskilstuna kommun Vuxenförvaltningen i Eskilstuna

Vuxenförvaltningen har på uppdrag av vuxennämnden ansvaret för samordning och ledning av verksamheten för vård och omsorg om äldre och vuxna med funktionshinder.

Publiceringsdatum
2010-01-18

Arbetsuppgifter
Vuxenförvaltningen söker Dig som vill arbeta som
Semestervikarie
Enhetschefer, Biståndshandläggare/LSS-handläggare/Psykiatrihandläggare
• Personalansvar, ekonomi- och verksamhetsansvar inom chefsområde äldreomsorg och avd för funktionshindrade.
• Handläggning av biståndsärenden inom äldreomsorgen, LSS och socialpsykiatrin.

Kvalifikationer
För dessa tjänster krävs adekvat högskoleutbildning.

Arbetstider och omfattning
Vikariat

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-22
Information:
Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är av största vikt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande.
Om du trots allt lämnar ansökan på annat sätt är det mycket viktigt att du anger tjänstens referensnummer och på vilken arbetsplats tjänsten finns.
Ange följande referens när du ansöker: 34-5/10
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Lotta Centersten
Anne-Marie Hildenborg, 016-710 22 46
Isabel Kjellberg

Företag
Eskilstuna kommun, Eskilstuna kommun Vuxenförvaltningen

Adress
Eskilstuna kommun, Eskilstuna kommun Vuxenförvaltningen
63186 Eskilstuna

Jobbnummer
567689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eskilstuna kommun, Eskilstuna kommun Vuxenförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eskilstuna kommun, Eskilstuna kommun Vuxenförvaltningen: