Sekreterare till ett företag i norra Stockholm
Poolia / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Poolia
PRESENTATION
Vi erbjuder dig ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Ditt arbete hos oss leder till ett omfattande och eftertraktat CV, som passar för både nationella och internationella karriärer. Din anställning på Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen (före detta HTF) och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Publiceringsdatum2008-02-12ArbetsuppgifterI huvudsak innebär tjänsten att:
• stötta ledningsfunktionen
• boka biljetter
• boka konferenser
• förbereda möten
• skapa PowerPoint-presentationer.
ErfarenhetDu har tidigare arbetat som sekreterare och/eller assistent och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du har goda kunskaper i Office-paketet.
Som person är du noggrann, strukturerad, social, driven, självgående och stresstålig.
Tjänsten är ett konsultuppdrag som beräknas starta omgående och 2 månader framåt, eventuellt längre.
FöretagetPoolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid
ErsättningSå ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.poolia.se/cms/searchjob/showad?jobad_id=STHLM10UK8EY7Ange följande referens när du ansöker: STHLM10UK8EY7
FöretagPoolia
Warfvinges väg 20
10425 Stockholm
Mer information på
http://www.poolia.se Jobbnummer 127797
Observera att sista ansökningsdag har passerat.