Secretary to European Centre for Disease Prevention and Control

Manpower Huvudkontor / Administratörsjobb / Solna
2016-04-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Secretary to European Centre for Disease Prevention and Control" (publicerad 2016-05-16) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Secretary/Administrative Assistant to European Centre for Disease Prevention and Control

Work Description
We are searching for a Secretary/Administrative Assistant for our client, the European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC) in Solna.

Task:
The person shall be requested to perform various tasks including:
• Receiving and processing incoming calls, mail and documentation
• Organise and coordinate appointments, telephone conferences, meetings and business trips
• Take minutes, prepare and finalise letters, text editing
• Electronic and paper document management (filing, scanning, typing, mailing, archiving)
• Respond to queries and request for information with a high level of service, tact, discretion and confidentiality
• Draft and finalise correspondence and other documents, taking notes at meetings
• Manage electronic and paper documents (contract lists, mailing, typing, photocopying, scanning, filing and archiving)
• Perform any other task assigned by the supervisor.

You will get an employment as a consultant with Manpower. The assignment is to start as soon as possible until last of December with possible extension up to the total length of 12 months. The role is for full-time.

Competences and experience
These specific competences and experience are required for the current assignment:
• Excellent communication skills and ability to work independently as well as in a team
• Experience in organising meetings
• Experience in providing general secretarial support to teams, ideally in multicultural environment
• Post-secondary education
• Excellent command of English; oral and written
• Thorough knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, Power Point and Outlook)
• Excellent skills in preparing correspondence and other documentation and experience in organizing meetings
• Proven experience as an administrative assistant/secretary, preferably in a multicultural working environment
• High level of service attitude, tact, discretion and confidentiality
• Ability to work under pressure and experience in organizing work and prioritizing accordingly.

Contact
Please apply for the job via the link with your CV (preferable Europass CV) and a letter of motivation explaining which job specific expertise and personal characteristics you can bring to the job. For questions please contact Caroline Lyngen 08- 452 33 13.

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-04-22

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Lyngen 018-185974

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2800279

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: