Second line support inom B2B / Cisco / Datanät till företag inom

Bravura / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2016-11-07

Företaget
Bravura söker en supporttekniker till en stor svensk koncern. Företaget har tusentals anställda och sitt huvudkontor i Stockholm. De bedriver sin verksamhet i hela Europa och är en av Sveriges största koncerner. Företaget är verksamt inom telekombranschen. Uppdraget är en hyrrekrytering, vilket innebär att du efter en period på cirka 6 månader kan övergå i en rekrytering till företaget.

Detta är ett uppdrag som sträcker sig över 6 månader, med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker ansvarar du för felsökning, avgränsning och analys av svårare tekniska ärenden. Du arbetar i incidentflödet, vilket innebär det att du huvudsakligen tar emot felanmälan per telefon, felsöker, dokumenterar och informerar kunden om arbetets fortskridande. Rollen ställer krav på både dina tekniska och kommunikativa egenskaper.


Kvalifikationer
• Du har en relevant eftergymnasial utbildning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat och har en mycket god datorvana
• Kunskaper inom Cisco och/eller erfarenhet av support ses som mycket meriterande

Vi tror att du som söker trivs i en föränderlig miljö som karaktäriseras av tempoväxlingar. Du tar ansvar för ditt eget arbete och driver självständigt dina processer framåt på en arbetsplats där din lösningsfokuserade inställning uppskattas. Vidare ser du ett värde i att arbeta i team tillsammans med kollegor och du är trygg i kontakt med nya människor.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Telekom, supporttekniker, supportdesk, support, tekniker, datacom, larm, datanätteknik, mobilteknik, routing, switching, LAN, HP, Huawei, Alcatel, B2B, datakom, servicedesk, B2B, second line

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt karl.kullbratt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3147222

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: