Samordnare inom personlig assistans

L & S Assistans AB / Administratörsjobb / Lycksele
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lycksele, Norsjö, Malå, Vindeln, Bjurholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos L & S Assistans AB i Lycksele, Gällivare eller i hela Sverige

L & S Assistans växer!

L & S är ett kraftigt växande företag inom personlig assistans i Sverige. Vi bildades 2011 och har idag kontor i Gällivare, Umeå, Timrå, Stockholm och Örebro. Vi eftersträvar att vara ett föredöme inom branschen och är ett av få företag som arbetar med full ekonomisk transparens mot kunden/brukaren. Detta innebär att kunden/brukaren exakt kan följa hur deras pengar förvaltas och direkt påverka assistenternas löner och hur pengarna i övrigt skall användas. Vi värdesätter lika högt både personal som kund och genomför såväl utbildningar som mängder av aktiviteter. Läs mer om L & S Assistans samt hur vinster återinvesteras på; www.lsgruppen.se

Publiceringsdatum
2015-06-04

Kvalifikationer
Vi söker i första hand dig som är socionom, personalvetare eller har annan relevant högskoleutbildning inom socialt arbete/pedagogik kompletterad med socialrätt är också meriterande.

Vi ser gärna att du har jobbat med människor med funktionshinder i ledande befattning där du har vana av verksamhets och personalledning. Det är också meriterande om du har erfarenhet av schemaläggning och andra administrativa arbetsuppgifter.
Som samordnare kommer du att ansvara för ett urval av assistentberättigade och assistenter. Inom uppdraget förekommer beredskap kvällar och helger.

Dina personliga egenskaper
Du är en stabil person som förstår vikten av ett enhetligt arbetssätt utifrån individens särskilda behov, intressen och önskemål. Du är affärsmässig och har förmåga att "sälja" in vårt företag såväl som dig själv som. Du har förmåga att reflektera över ditt eget arbete och söker feedback för att ständigt utveckla ditt förhållningssätt. Du kommunicerar väl i tal och skrift. Du strävar att vara en lagspelare.

Tjänsten är ett 50% vikariat på 3 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.

Företaget har kollektivavtal.

Vi tillämpar provanställning.

För tjänsten krävs körkort *B*

Vid denna rekrytering samarbetar vi med Din HR-partner( www.dinhrpartner.se ), Elin Bjuhr 070-545 04 41 som också kan svar på frågor runt tjänsten eller maila till elin@dinhrpartner.se . Sista ansökningsdag är 2015-06-30, men intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
Visstid 3 månader med möjlig tillsvidareanställning/Dagtid, kvällar och helger förekommer

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: elin@dinhrpartner.se

Kontakt
Per Kågström per.kagstrom@lsassistans.se
Anna Magnusson anna.magnusson@lsassistans.se
Elin Bjuhr, 070-545 0441 elin@dinhrpartner.se

Företag
L & S Assistans AB

Adress
L & S Assistans AB
Umestan företagspark hus 33
90347 UMEÅ

Kontorsadress
Umestan företagspark hus 33

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 076-6770712
E-postadress: elin@dinhrpartner.se

Jobbnummer
2325156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från L & S Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos L & S Assistans AB: