Säljsupport Administration
Lindab AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lindab AB i Malmö,
Lund,
Helsingborg,
Ängelholm,
Kristianstad eller i
hela Sverige Är du en effektiv och serviceinriktad person med erfarenhet av administrativt arbete som trivs med ordning och reda? Då kan tjänsten som Säljsupport vara rätt roll för dig!
Lindab
Lindab är en internationell koncern som utvecklar, tillverkar, marknadsför samt distribuerar produkter och systemlösningar för byggbranschen inom bygg- och ventilationssektorn. Under 2022 omsatte Lindab 12 366 MSEK. Lindab har mer än 4 500 medarbetare i 20 länder i Europa. Huvudkontoret hittar du där företaget har sina rötter, i Grevie på Bjärehalvön i nordvästra Skåne.
Lindab Sverige är det svenska försäljningsbolaget och är ca 240 anställda fördelade över våra 31 proffsbutiker med lager. Huvudkontoret ligger utanför Ängelholm.
Ditt nya jobb
I rollen som säljsupport fungerar du som en koordinator och ett stöd åt vår säljorganisation. Du och dina kollegors dagliga arbetsuppgifter innefattar administration kopplat till våra försäljningsprocesser från order till betalning. Du kommer att arbeta i vårt affärssystem, Axapta, och CRM-system, Lime och även ha kontakt med säljorganisationen via telefon och e-post.
Tjänsten är på heltid med placering på vårt kontor i Malmö.
Din bakgrund och personliga egenskaper
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av kundsupport och liknande administrativt arbete i något affärssystem. Du har god datavana och det är en merit om du har arbetat med affärssystemet Axapta och/eller CRM-systemet Lime.
För att trivas i rollen är du mycket noggrann, effektiv och lösningsorienterad. Du har en stor ansvarskänsla och god förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter i ett högt tempo samt en stark känsla för struktur. Du är social och positiv och har lätt för att kommunicera såväl skriftligt som verbalt.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en roll som säljsupport på ett marknadsledande företag med bra arbetsvillkor och stor möjlighet till egen påverkan. Vi månar om din personliga utveckling, där du som anställd får möjlighet att ta stort ansvar och utvecklas. Lindab är ett företag med jordnära värderingar och en stark familjär anda. Vi är en arbetsplats med omtanke och hållbarhet i fokus som du ska kunna känna dig stolt över att jobba på!
Vi arbetar för ökad mångfald och en jämn könsfördelning och uppmuntrar alla sökande.
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Emelie Eksten, teamledare Säljsupport på telefon 070-830 56 82 eller Kenny Jönsson, Chef Säljsupport på telefon 073-271 77 58.
Publiceringsdatum2023-11-22Så ansöker duVälkommen med din ansökan senast den 15 dec 2023. Du skickar in din ansökan via vår hemsida
www.lindab.se/jobb . Skicka gärna in din ansökan redan idag. Urval sker löpande.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lindab AB (org.nr 556068-2022),
http://www.lindab.se 215 79 MALMÖ
Arbetsplats Lindab Sverige AB
Jobbnummer 8281739
Observera att sista ansökningsdag har passerat.