Säljassistent/orderadministratör

Mersen Nordic AB / Kontorsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mersen Nordic AB i Sundbyberg, Stockholm eller i hela Sverige

Mersen Nordic AB är ett teknikföretag med ett tjugotal anställda i Norden. Mersengruppen finns i över 40 länder och har mer än 7000 anställda.

Vi söker nu en orderadministratör/säljassistent med tekniskt intresse som kan förstärka vårt team. Vi ser gärna att du är stresstålig, utåtriktad, positiv och gillar att jobba i team.

Arbetet består till stor del av offerthantering, inköp, orderregistrering samt uppföljning med fakturering/kreditering.

Du bör ha hög IT-mognad samt vara en van användare av Officepaketet och gärna ett eller flera affärssystem. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder och leverantörer både per mail och telefon. Du bör kunna flytande svenska och engelska. Kunskaper i franska är meriterande.

Tjänsten är heltid med tillsvidareanställning och fast lön.

Tillträde för tjänsten är snarast. Vi behandlar ansökningarna löpande.

Publiceringsdatum
2013-10-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidareanställning, heltid

Tillträde
Snarast

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-01
Skicka din ansökan med löneanspråk till:
Hélène Udenius ( helene.udenius@mersen.com ) eller Mari Forsberg ( mari.forsberg@mersen.com )
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
MERSEN NORDIC AB

Adress
MERSEN NORDIC AB
Box 1213
16428 KISTA

Kontorsadress
Finlandsgatan 64

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6296410
Faxnummer: 08-283516

Jobbnummer
1666368

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mersen Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mersen Nordic AB: