Säljassistent/orderadministratör
Mersen Nordic AB / Kontorsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mersen Nordic AB i Sundbyberg,
Stockholm eller i
hela Sverige Mersen Nordic AB är ett teknikföretag med ett tjugotal anställda i Norden. Mersengruppen finns i över 40 länder och har mer än 7000 anställda.
Vi söker nu en orderadministratör/säljassistent med tekniskt intresse som kan förstärka vårt team. Vi ser gärna att du är stresstålig, utåtriktad, positiv och gillar att jobba i team.
Arbetet består till stor del av offerthantering, inköp, orderregistrering samt uppföljning med fakturering/kreditering.
Du bör ha hög IT-mognad samt vara en van användare av Officepaketet och gärna ett eller flera affärssystem. Du kommer att ha mycket kontakt med kunder och leverantörer både per mail och telefon. Du bör kunna flytande svenska och engelska. Kunskaper i franska är meriterande.
Tjänsten är heltid med tillsvidareanställning och fast lön.
Tillträde för tjänsten är snarast. Vi behandlar ansökningarna löpande.
Publiceringsdatum2013-10-01Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidareanställning, heltid
TillträdeSnarast
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-01
Skicka din ansökan med löneanspråk till:
Hélène Udenius (
helene.udenius@mersen.com ) eller Mari Forsberg (
mari.forsberg@mersen.com )
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagMERSEN NORDIC AB
AdressMERSEN NORDIC AB
Box 1213
16428 KISTA
KontorsadressFinlandsgatan 64
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6296410
Faxnummer: 08-283516
Jobbnummer 1666368
Observera att sista ansökningsdag har passerat.