Säljassistent
Arena Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal AB
Publiceringsdatum2011-08-15Om företagetVoithkoncernen startades 1867och finns idag i fler än 50 länder runt om i världen med mer än 40 000 anställda.
Koncernens omsättning är ca 5 miljarder Euro och ägs fortfarande av familjen Voith.
Det svenska dotterbolaget Voith Turbo AB är beläget i Spånga och ansvarar för försäljning av och service på
Voiths produktsortiment av växellådor till vägfordon, järnvägsfordon, fartyg och industri på den svenska marknaden.
Vi är 10 anställda och omsätter ca 50 mkr.
Dina arbetsuppgifterVoith Turbo söker nu i samarbete med Arena Personal en sälj-/administrativ assistent
Till vår kund Voith Turbo söker vi dig som vill jobba som sälj-/administrativ assistent.
I arbetet kommer du att ha varierande arbetsuppgifter genom att assistera innesäljfunktionen med bl a inköp, orderhantering och fakturering samt ekonomifunktion med t ex enklare bokföring, avstämningar mm. I arbetsuppgifterna ingår även registrering av offerter och kundorder, beställning av resor och andra allmänna kontorsgöromål.
Du kommer att ingå i en grupp om 10 personer. Företaget finns beläget i Spånga.
ProfilVi söker dig som har minst gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vet att du trivs i en assisterande roll. För att passa in i rollen behöver du vara prestigelös och serviceinriktad. Vidare är du öppen, lojal och självständig. Du har god datavana, samt goda kunskaper i Office-paketet och något ekonomisystem. Vi arbetar i Navision. Det är ett krav att du uttrycker dig väl, på svenska och engelska, i tal och skrift. Om du kan tyska är det en stor fördel, då du kommer att ha mycket kontakt med vårt moderbolag i Tyskland. Arbetstiderna är måndag - torsdag 8.00-16.45 samt fredagar 8.00-15.30, alltså 38,5 timme/vecka. Det finns möjlighet att jobba 75% om önskemål finns. Tjänsten ska tillträdas i oktober.
Kontaktperson i denna rekrytering är Elisabet Granström på Arena Personal. Vid frågor är du välkommen att ringa Elisabet på telefon 08-587 11 705. Intervjuer kommer att ske löpande varför vi ber dig att skicka in dina ansökningshandlingar så snart som möjligt. Ansökan skickas till
elisabet.granstrom@arenapersonal.comVälkommen med din ansökan!
Om företagetArena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 70
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktElisabet Granström, 0739179206
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
Jobbnummer 1002725
Observera att sista ansökningsdag har passerat.