Säljare/Eventadministratör till familjärt bolag i Nacka
Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
2018-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare/Eventadministratör till familjärt bolag i Nacka" (publicerad 2018-08-16) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning enSäljare/Eventadministratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett familjärt bolag och är en strukturerad och flexibel person så är detta chansen för dig! Med omgående start och tillsvidare söker vi dig som vill arbeta heltid som Säljare/Eventadministratör. I rollen kommer du främst arbeta självständigt och rapportera till deras två ägarna. Tjänsten består av sälj och kundvårdande arbete till 80 % och till ca 20% att arbeta med andra delar av bolaget för att lära sig om företaget och branschen. På sikt kommer sälj och kundvårdsdelen stå för 100%. I denna tjänst sätts det stora krav på att du är självgående, strukturerad och initiativtagande. För rätt person finns det goda möjlighet att utvecklas inom bolaget. Du kommer sitta i mysiga lokaler i Saltsjöbaden med utsikt över sjön och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag.
Publiceringsdatum2018-02-12Dina arbetsuppgifterSomSäljare/Eventadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Arbeta med försäljning via telefon
• Hantera olika administrativa arbetsuppgifter
• Utföra resebokningar, både transport och hotell
• Ha kontakt med olika cateringbyråer
• Se till att kunderna är nöjda
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet från servicebranschen eller som administratör
• Kan prata och skriva engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet
• Har social kompetens och är mycket strukturerad
Det är meriterande om du:
• Arbetat i en liknande tjänst tidigare.
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är duktig på att organisera. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt ta mycket eget ansvar.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Bäckman
sandra.backman@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 3960126
Observera att sista ansökningsdag har passerat.