Säljande kundvårdsmedarbetare till internationellt företag!

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Är du en person som alltid har kunden i fokus och söker en utmanande tjänst där din talang, vilja och ambition tas på allvar - och till högre höjder? Då har vi helt klart utmaningen för dig!

Vår kund är marknadsledande i sin nisch. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Företaget är placerat i norra Stockholm. Uppdraget kommer initialt starta som en inhyra på 6 månader, därefter finns mycket goda möjligheter till fast tjänst hos kund. 

Tjänsten
Som kundvårdsmedarbetare i denna nordiska arbetsgrupp på 5 personer kommer du att fokusera på att fånga upp de kunder som är på väg att lämna kundföretaget. Du kommer att arbeta med både ingående, samt utgående samtal rörande att rädda kunder vid direkta uppsägningar men också proaktiva mot definierade kunder i riskzon. 

Publiceringsdatum
2014-12-18

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundvårdsmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:

• Ansvara för egna mål samt bidra till gruppens gemensamma mål 
• Ansvara för att det egna arbetet mäts och följs upp enligt rutiner och nyckeltal
• Fånga upp indikationer på att kunder kan vara på väg bort, rädda kunder vid uppsägning samt definiera kunder i riskzon 
• Driva utvecklingen av den nya avdelningen vad det gäller ökad effektivitet, kvalitet och lönsamhet

Kvalifikationer
För att passa i rollen som kundvårdsmedarbetare ser vi att du har:

• Tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice/kundtjänst/call center
• Flytande svenska i tal och skrift
• Goda kunskaper engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Word och Excel
• Erfarenhet av CRM och SAP är meriterande

Vi söker dig som brinner för kundvård och för att hitta lösningar för att bibehålla kunder. Du ger alltid ett proffsigt bemötande och erbjuder service i världsklass! Vidare har du en utmärkt kommunikativ förmåga, är lyhörd, tålmodig och väldigt lösningsorienterad. 

Är du redo att anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: kundvård, kundtjänst, callcenter, kundsupport

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid 08-16.30 vardagar/ Start 8 Januari. Inhyra 6 mån med mycket goda möjligheter till fast tjänst.

Ersättning
Fast lön 22 tkr + provision.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-17
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Paulus 08-586 22 719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2106662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: