Säljande kundservicemedarbetare till Telia / Start 29 augusti

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljande kundservicemedarbetare till Telia / Start 29 augusti" (publicerad 2022-08-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-06-27

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia här

Om företaget
Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från Telias privatkunder via telefon, där du tillsammans med dina kollegor i samma tjänst arbetar för att skapa nöjda kunder. Samtalen rör sig ofta om kunder som vill byta leverantör eller av olika anledningar vill avsluta sin tjänst eller sitt abonnemang på Telia. Din huvudsakliga uppgift är att ta reda på den faktiska anledningen till att kunderna vill säga upp sitt avtal. Utifrån det gör du en behovsanalys för att kunna erbjuda dem en bättre lösning och behålla dem som nöjda kunder. Därmed blir försäljning en naturlig del av samtalet och den service som du förväntas ge. Vid start erbjuds du en teoretisk samt praktisk utbildning där du kommer få alla verktyg för att bli trygg i din roll som säljande kundservicemedarbetare. Du har löpande dialog med din närmsta chef för att få stöttning samt utvecklas inom service och försäljning.

• Svara på inkommande samtal från kunder.
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem.
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud.
• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Fullständiga gymnasiebetyg
• Flytande i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön + bonus
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Noelle Gustafsson
noelle.gustafsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6775736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: