Säljande konsultchef - Helsingborg
Processbemanning Svenska AB / Ekonomichefsjobb / Helsingborg
2019-12-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljande konsultchef - Helsingborg" (publicerad 2020-07-29) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige .
Om Processbemanning AB:
Vi är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Processbemanning är ett tillväxtföretag där vi arbetar i ett tight team med högt driv och stort fokus på affärer och leverans. På kontoret i Helsingborg arbetar för närvarande 9 personer och vi behöver inför 2020 förstärka teamet ytterligare.
Säljande konsultchef till Processbemanning i Helsingborg
Vi söker en affärsorienterad och resultatinriktad konsultchef till vårt kontor i centrala Helsingborg. Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av arbete inom bemanningsbranschen och som vill fortsätta utveckla dina relationer med konsulter, kunder och arbetssökande.
Mer om tjänsten
Som säljande konsultchef har du den dagliga kontakten med såväl konsulter som kunder och ansvar för matchningsprocessen. I din roll ingår löpande nykundsbearbetning. Du träffar kunder och konsulter såväl på uppdrag som inför uppdragsstart. I ditt dagliga arbete ingår intervjuer, referenstagning, presentation av kandidater för dina uppdragsgivare samt löpande avstämningar med konsulter och uppdragsgivare. Du har eget personalansvar för konsulter inom såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Att besöka uppdragsgivare, ta kravprofiler samt driva både bemanningar och rekryteringar är den absolut viktigaste delen i din arbetsroll. Du har ett helhetsansvar för befintliga kunder och driver hela processen från införsäljning till kravprofil, offertförfarande till leverans och uppföljning.
Publiceringsdatum2019-12-20ErfarenheterVi ser gärna att du har en utbildning på högskolenivå samt har minst ett par års erfarenhet ifrån arbete på bemanningsföretag eller liknande tjänster. Vidare förväntar vi oss att du är du är en relationsbyggare som trivs i en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö med ett högt arbetstempo. Arbetet kräver datorvana med goda kunskaper i Microsoft Office-paketet samt i svenska och engelska. B-körkort fodras och du har tillgång till företagets poolbil för kundbesök.
Personliga kvalifikationer
Som person är du serviceinriktad och har förmåga att väcka kunders intresse samt att förstå och anpassa lösningarna efter våra kunders behov. Du har förmåga att förmedla trygghet, energi och har en tydlighet i ditt ledarskap till de konsulter som du anställer. Du drivs av att ansvara för hela processer och utveckla relationer på djupet.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig arbete på ett lokalt tillväxtföretag, med trevliga kollegor i centrala lokaler i Helsingborg. Dina framtida uppdrag och samarbetspartners finns bland ledande tillverkningsföretag i Skåne. Du utgår från kontoret i Helsingborg där samtliga av dina kollegor arbetar. Arbetsklimatet internt är både trivsamt och lättsamt då vi har ett öppet och hjälpsamt arbetssätt och drivs av att gemensamt och individuellt driva våra uppdrag för att nå framgång.
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Kontorschef Angelica Fredriksson tel. 070-310 31 92. Ansök via länk nedan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning Svenska AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 5015986
Observera att sista ansökningsdag har passerat.