Säljadministratör

Randstad AB Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Göteborg, Partille, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 
Dina arbetsuppgifter 
Rollen som säljadministratör innebär att ge stöd, service och support till kunder, säljare och kundansvariga. Du har dagligen mycket telefon- och e-postkontakt med kunder. Du tar hand om inkommande order och hanterar beställningar ur ordinarie sortiment. Likväl är du samordnare mellan företagets olika avdelningar med offertarbete vid specialanpassning och skräddarsydda lösningar.
Rollen innebär även att du deltar aktivt vid utveckling av befintlig sälj- och kunduppdragsprocess till att bli mer effektiva och ändamålsenliga.
Din bakgrund 
Lämplig bakgrund för tjänsten kan vara utbildning inom ekonomi, gärna en eftergymnasial utbildning. Det viktiga för att lösa uppgiften är att du har god förståelse för ekonomiska flöden och transaktioner. Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet från säljinriktat arbete med kundkontakter, offertarbete och orderhantering. Tjänsten ställer krav på goda kunskaper i engelska. Erfarenhet av det norska språket är meriterande. Vidare har du goda kunskaper i PC - miljö och i MS Office.
Dina egenskaper
Den här tjänsten passar dig som är driven, självständig och har stor förståelse för säljprocessen. Arbetet kräver att du är noggrann, strukturerad och har ett organiserat arbetssätt. Du äger en god kommunikativ förmåga och trivs i en samordnande roll. Du är serviceinriktad, flexibel och prestigelös och rycker in där det behövs.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anne Hansson på tel 031-333 52 92.
Tjänsten är på heltid och skall tillsättas i september månad. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer.
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-09-09

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-09
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Anne Hansson, 031-333 52 92

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1026195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: