Response Manager sökes till Microsoft!

Studentconsulting Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Företag
Aditro Sweden AB
Ort, Omfattning
Stockholm, Heltid
Information om uppdraget
Är du en van problemlösare med en förmåga att hitta lösningar på problem? Har du ett stort intresse för IT-industrin och Microsoft? Då kan detta vara något för dig!
Vi söker nu för Aditros räkning en response manager till Microsofts kundserviceteam. Som Response Management (RM) så hjälper man Microsoft att proaktivt lyssna och svara på kunders och partners frågor. Du kommer att vara en viktig länk för Microsofts anställda och partners och ha förmågan att identifiera fel som får effekt till kunder och partners.
Som response manager har du en viktig roll i att stärka Microsofts anseende utåt. RM är en global prioritering för Microsoft och som response manager har du ansvaret att säkra att Microsoft blir sedd som en världsorganisation som lyssnar, svarar och lär från sina kunder. Dina huvuduppgifter blir att reducera antalet inkommande klagomål och förbättra de interna processerna, höja kundnöjdheten och se till att ha korrekt data från kunder. Du kommer även att arbeta med att ständigt förbättra kundservicen genom att minska antalet klagomål och se till att alla klagomål hanteras på ett professionellt sätt inom Microsofts standard och policys. Ytterligare uppgifter är att se till att kunderna alltid får korrekt och relevant information oavsett tidpunkt och mäta och analysera typen av och frekvensen av klagomål för att identifiera trender och nyckelproblem.
För mer information om Aditro och Microsoft gå in på www.aditro.com och www.microsoft.se
Kunskaper för uppdraget
Vi tror att du är en van problemlösare med en förmåga att hitta lösningar och information. Du är en tydlig kommunikatör i tal och skrift och är duktig på att bygga rapporter tillsammans med kunder. Du har förmågan att på en hög nivå och med stor noggrannhet söka information och sköta datahantering.
Självklart har du ett stort intresse för Microsoft, IT-industrin, mjukvaror och teknologi, vilket gör att du har förmåga att tala för Microsofts produkter och tjänster.
Du trivs med att arbeta självständigt men uppskattar även att vara en del av ett team och är för öppenhet och ärlighet i personliga möten. Du har erfarenhet av klagomålshantering och har förhandlingsvana.
Känner du att detta är något som passar in på dig? Tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag, så har du möjlighet att bli en del av Microsoft vinnande kundserviceteam!
Ansöker gör du enklast genom att ladda upp dit CV på vår hemsida, www.studentconsulting.se.
Klicka på länken nedan så kommer du direkt till annonsen på vår hemsida:
http://www.studentconsulting.se/sc/jobs/joblist.aspx?ID=415&job=4f76741c418e e5183142059b333f9619
Glöm inte att motivera varför just du är den person som vi söker!

Publiceringsdatum
2009-01-14

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-02-28

Företag
STUDENTCONSULTING SWEDEN AB

Adress
STUDENTCONSULTING SWEDEN AB
SKÖLDUNGAGATAN 2
11427 STOCKHOLM

Kontorsadress
SKÖLDUNGAGATAN 2
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4026600

Jobbnummer
381236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Studentconsulting Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Studentconsulting Sweden AB: